Skravletråd :)

Pjuh! Det var den 17.mai-en:) Hatt en fin dag i småsurt vær:) Håper dere har hatt det fin! Nå skal i hvert dall roen senke seg her i heimen!

Vi dro rett hjem etter barnetoget.
Måtte sende eldste i badet for å få han varm igjen.
Regn, surt og 5 grader :(

I tillegg er jeg syk, og har vært en liten tur tilbake i sengen

Surt og kaldt her også. Men vi har kost oss:)

Jepp, sur vind her og bare 5-6 grader, men ungene har jo sprunget rundt som om det var sommer, så blir ikke overrasket om de blir forkjøla nå :confused:
Men kost oss har vi :)
Bare at nå ble det litt overdose med unger som ikke akkurat oppførte seg som englebarn :p, derfor sliten :(

Godt å være hjemme igjen, selv om jeg ikke har hvert ute så mange timer :P Det var godt å være med frøkna litt selv om jeg hadde vondt her og der og var sliten :P så nå skal jeg kose meg med frukt og høre fuglene kvitre ute :)

Jepp, sur vind her og bare 5-6 grader, men ungene har jo sprunget rundt som om det var sommer, så blir ikke overrasket om de blir forkjøla nå :confused:
Men kost oss har vi :)
Bare at nå ble det litt overdose med unger som ikke akkurat oppførte seg som englebarn :p, derfor sliten :(
Hadde det ikke vært for at gutten var kald og ville hjem og jeg skalv av feber hadde nok vi også blitt lenger eveltuelt dratt på tivoliet i Lillestrøm, men det ble det ikke i år

Her starta jeg dagen med morgenstell av lillemor og så lagde jeg eggsalat som jeg har lovt storesøster. Når lillemor sov dupp støvsuga jeg og strøk slips, skjorte og storesnupps bunad.

Klokken 12 var d russetog. Storesnuppa og pappan dro og så på d. Halv fire begynte toget som går til skolen, viste seg at jeg fremdeles er litt hoven i føttene.. Har nå x antall vannblemmer på føttene.

Storesnupp tok med en venninne hjem. Mannen fikk fora di med pølse, sjokoladekake og is. Så når storesnupp la seg, spiste mannen og jeg biffmiddag :)

Nå skal vi se film så fremt lillesnupp sovner.

En fin dag alt i alt ;)

Håper dere andre også får en fin dag!

ImageUploadedByBV Forum1431888096.438907.jpg

Hipp hurra og gratulere til deg og.
Hvordan er det hjemme hos deg nå med tre små som skal kles og er utålmodig;)
Takk for det:D
Gikk helt fint fram til vi skulle kle oss for å rekke barnetoget...den nye festdrakten til eldstemann passet ikke!!!:oops::p
Jada...hadde 10 minutter på meg til å finne nytt antrekk til ham:cool:

Back
Topp