• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd :)

Imponert!!:D
Vurderte det aldri jeg:P

Har alltid sett for meg at jeg ikke vil vite;) hehe
Har sagt til samboer at vi kan vite på neste da:) hehe

Å ja...så dere beholder ikke spenningen fram til fødsel;)
Joda, skal ikke på flere ul :p
Tenkte på neste baby jeg, for jeg nøyer meg ikke med et nurk;) haha

Haha...da skjønner jeg:P
Nei, man kan jo ikke gi seg med et nurk;)

Nei, det holder ikke. Her er der bare å kjøre på med neste:p haha
Håper mini blir fornøyd med senga si da♡

Har alltid sett for meg at jeg ikke vil vite;) hehe
Har sagt til samboer at vi kan vite på neste da hehe

Regner med det er kjønn det er snakk om? Jeg hadde aldri klart å vente!! Ikke fordi jeg absolutt må handle kjønnstypiske klær osv. Hadde bare ikke klart det:) er det bare for spenningens skyld, eller ligger det mer bak beslutningen om å vente?

Regner med det er kjønn det er snakk om? Jeg hadde aldri klart å vente!! Ikke fordi jeg absolutt må handle kjønnstypiske klær osv. Hadde bare ikke klart det:) er det bare for spenningens skyld, eller ligger det mer bak beslutningen om å vente?

Kjønn ja:)
Er vel egentlig bare for spenningen som har gjort at jeg alltid har sett for meg å ikke vite. Litt gøy å gjette:p
også vet jeg at visse familiemedlemmer garantert hadde kjøpt noe rosa om de visste, om det er jente selvfølgelig, og det vil jeg ikke ha for mye av:p så det forsterka vel avgjørelsen min:)

Åh, jeg eeeeelsker å ha baby igjen! Lukta, kosen, første smil osv D er så herlig!

Ok, d er bæsj som tyter ut av bleia, masse gråting på kvelder og netter, mye bekymringer osv også. Men d er sååå verdt d! :D

Ååh...herlige babytid:D

Jaaaaa! Og jeg har skikkelig lyst på en til :p D er litt mer laid-back denne gangen i forhold til forrige gang. Men mannen er ikke så hypp på 3 barn likevel. Men skal vi ha 3 barn, så kan vi ikke ha mer enn maks 2 år i mellom syns jeg mtp alderen vår nå.

Skal vel alltids få funnet ut av d ;)

Jaaaaa! Og jeg har skikkelig lyst på en til :p D er litt mer laid-back denne gangen i forhold til forrige gang. Men mannen er ikke så hypp på 3 barn likevel. Men skal vi ha 3 barn, så kan vi ikke ha mer enn maks 2 år i mellom syns jeg mtp alderen vår nå.

Skal vel alltids få funnet ut av d ;)
Kan trygt anbefale 3:p eller 4! Mannen har jo ei datter fra før;)
Dere finner nok utav det!

Heldige du som har snill pappa:D

Ja og så skrudde han sammen seng og stellebord siden han vet jeg hater å ha slikt liggende :P så nå er det bare velstand, ser totalt bomba ut her og jeg må virkelig ommøblere men men det blir jaggu bra :)

God kveld!

Har tatt en liten pause fra bv utenom et par titt inn. Går det bra med alle? Noe spennende som har skjedd i det siste? :)

Back
Topp