Uff da...klarer han ikke bestemme seg???Irritert på mannen nå.
Vi skal se på bil.
Han finner hvilken vi skal se på, og vi planlegger.
Så skal vi brått ikke ha en bil til likevel...
Og dette er ikke første gang.
Vi trenger den faktisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da...klarer han ikke bestemme seg???Irritert på mannen nå.
Vi skal se på bil.
Han finner hvilken vi skal se på, og vi planlegger.
Så skal vi brått ikke ha en bil til likevel...
Og dette er ikke første gang.
Vi trenger den faktisk
Heldige du som har snill pappaJo takk, men pappa starta så han holder på med den nå![]()
Så herlig da ♡
Her fikk jeg beskjed av den kommende storesøster at det var urettferdig ovenfor lillebror at jeg ikke skulle kjøpe egne håndklær til ha og at han bare har 2 bamser når hun har så myePrøvde å si at jeg fikk jo helt nye hvite Håndkler til jul som jeg ikke har brukt og tenkte han kunne ha disse. Men nei ikke bra nok for hennes lillebror
![]()
Min mamm driver hele tiden å snakker om å kjøpe ny. Men blir aldri. Men nå som vi skal ha en til må vi vel snart få ut fingeren.![]()
Kjøper dere ny, eller brukt?
Det er en nyere brukt vi ser på.Uff da...klarer han ikke bestemme seg???
Æsj...håper han ser nytte av en ekstra bil snartDet er en nyere brukt vi ser på.
En ekstra bil i tillegg til den vi har.
Han ombestemmer seg om vi trenger en til..
Flink duSliten etter et par våkentimer på natta og jobbing på senga til mini i noen timer.
Men med litt overflatebehandling nå så skal den vel bli brukbar håper jeg...
Dere driver med i dag da?
Flink du
Jeg sitter på jobb...snart ferdig da![]()
Det er en nyere brukt vi ser på.
En ekstra bil i tillegg til den vi har.
Han ombestemmer seg om vi trenger en til..
Tidligvakt er helt okDeilig med tidligvakt?
Må jo bli ferdig til mini kommer. Også drar jeg snart på ferie i 10 dager, så greit å få ferdig soveplass før det
Mini har begynt med ommøblering også kjenner jeg. Mulig h*n prøver å hjelpe meg![]()
Tidligvakt er helt ok
Stemmer, du skal jo til Spania duheldiggris!
Tipper lillegutt (har det på følelsen) hopper av glede inni der pga snart ferie
![]()
Æsj...håper han ser nytte av en ekstra bil snart![]()
Ok! Planen vår var vel egentlig å bytte ut den vi har med en ny. Men nå som vi trenger to, blir det vel heller til at vi beholder den vi har og kjøper en til brukt![]()
Ganske travel dag på jobb egentligSkjer det noe på jobb nå da, eller er det rolig?
Blir deilig med ferie ja. Kan vi sitte å plaske med beina i bassengkanten oghihi
Blir spennende å se om et par mndhadde jo vært litt gøy med en gutt siden det er så mange jenter på farssiden
![]()
Gratulerer med ny sofaVi har snakket litt.
Ok, det er ikke kritisk med ekstra bil akkurat nå, men det ville vært veldig praktisk, men på slutten av året MÅ vi ha...
Fått han på gli igjen...
Men fikk han med å prøve denne sofaen i dag da og han var enig, så kjøpte den + en puff![]()
Bare synd jeg må vente på å få den levert..Gratulerer med ny sofa![]()
Ganske travel dag på jobb egentlig
Veldig spennende å høre hva det blir, jafatter ikke at dere takler denne uvissheten, jeg
![]()
Hihi....tålmodig søte duBare synd jeg må vente på å få den levert..
Vil ha nå
HahaSamboer hadde ikke noe valghehe