Skravletråd :)

Så herlig da ♡
Her fikk jeg beskjed av den kommende storesøster at det var urettferdig ovenfor lillebror at jeg ikke skulle kjøpe egne håndklær til ha og at han bare har 2 bamser når hun har så mye :P Prøvde å si at jeg fikk jo helt nye hvite Håndkler til jul som jeg ikke har brukt og tenkte han kunne ha disse. Men nei ikke bra nok for hennes lillebror :P

Så søtt! D lover godt :)

Min mamm driver hele tiden å snakker om å kjøpe ny. Men blir aldri. Men nå som vi skal ha en til må vi vel snart få ut fingeren. :D
Kjøper dere ny, eller brukt?
Uff da...klarer han ikke bestemme seg???
Det er en nyere brukt vi ser på.
En ekstra bil i tillegg til den vi har.

Han ombestemmer seg om vi trenger en til..

Sliten etter et par våkentimer på natta og jobbing på senga til mini i noen timer.
Men med litt overflatebehandling nå så skal den vel bli brukbar håper jeg...:)

Dere driver med i dag da?

Sliten etter et par våkentimer på natta og jobbing på senga til mini i noen timer.
Men med litt overflatebehandling nå så skal den vel bli brukbar håper jeg...:)

Dere driver med i dag da?
Flink du:D
Jeg sitter på jobb...snart ferdig da;)

Flink du:D
Jeg sitter på jobb...snart ferdig da;)

Deilig med tidligvakt? :)

Må jo bli ferdig til mini kommer. Også drar jeg snart på ferie i 10 dager, så greit å få ferdig soveplass før det:D

Mini har begynt med ommøblering også kjenner jeg. Mulig h*n prøver å hjelpe meg:p

Deilig med tidligvakt? :)

Må jo bli ferdig til mini kommer. Også drar jeg snart på ferie i 10 dager, så greit å få ferdig soveplass før det:D

Mini har begynt med ommøblering også kjenner jeg. Mulig h*n prøver å hjelpe meg:p
Tidligvakt er helt ok:D

Stemmer, du skal jo til Spania du:D heldiggris!
Tipper lillegutt (har det på følelsen:p) hopper av glede inni der pga snart ferie:cool:

Tidligvakt er helt ok:D

Stemmer, du skal jo til Spania du:D heldiggris!
Tipper lillegutt (har det på følelsen:p) hopper av glede inni der pga snart ferie:cool:

Skjer det noe på jobb nå da, eller er det rolig? :)

Blir deilig med ferie ja. Kan vi sitte å plaske med beina i bassengkanten og:D hihi

Blir spennende å se om et par mnd:) hadde jo vært litt gøy med en gutt siden det er så mange jenter på farssiden;)

Æsj...håper han ser nytte av en ekstra bil snart;)
Ok! Planen vår var vel egentlig å bytte ut den vi har med en ny. Men nå som vi trenger to, blir det vel heller til at vi beholder den vi har og kjøper en til brukt :)

Vi har snakket litt.
Ok, det er ikke kritisk med ekstra bil akkurat nå, men det ville vært veldig praktisk, men på slutten av året MÅ vi ha...
Fått han på gli igjen...

Men fikk han med å prøve denne sofaen i dag da og han var enig, så kjøpte den + en puff :)

Skjer det noe på jobb nå da, eller er det rolig? :)

Blir deilig med ferie ja. Kan vi sitte å plaske med beina i bassengkanten og:D hihi

Blir spennende å se om et par mnd:) hadde jo vært litt gøy med en gutt siden det er så mange jenter på farssiden;)
Ganske travel dag på jobb egentlig:cool:
Veldig spennende å høre hva det blir, ja:D fatter ikke at dere takler denne uvissheten, jeg:p

Ganske travel dag på jobb egentlig:cool:
Veldig spennende å høre hva det blir, ja:D fatter ikke at dere takler denne uvissheten, jeg:p

Samboer hadde ikke noe valg:p hehe

Back
Topp