Haha...håper du er heldig![]()
Ja det håper jeg og, men den ligger der fortsatt så begynner å tvile litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha...håper du er heldig![]()
Gratulerer så mye med ny jobbTusen takkJeg er kjempefornøyd!
God morgen jenter.
Har dere planer for dagen?
Tror vi skal se på bil og jeg skal til frisøren![]()

Man vet at frøkna er hjemme når U sover i vippestolen med en rosa bamse
Hun elsker å gi han bamse og legge teppe over han
Det er så søtt måten disse store søsknene viser at de er glad i små søskneneSå herlig da ♡
Her fikk jeg beskjed av den kommende storesøster at det var urettferdig ovenfor lillebror at jeg ikke skulle kjøpe egne håndklær til ha og at han bare har 2 bamser når hun har så myePrøvde å si at jeg fikk jo helt nye hvite Håndkler til jul som jeg ikke har brukt og tenkte han kunne ha disse. Men nei ikke bra nok for hennes lillebror
![]()
Det er så søtt måten disse store søsknene viser at de er glad i små søsknene
Ja veldig braHatt en fin dag?
Ble ikke helt ferdig med lista mi så får fortsette i morra daMen er ikke det fordelen med et hjem da, det er alltid noe man kan gjøre haha
![]()
Noe spennende ?Må hente pakke på posten jeg også, tenker jeg tar det før vi drar på besøk
God formiddagGod morgen jenter.
Håper det roer seg fort daMhm det ble det
Er sååå enig med degJeg blir såsint på de russejentene i Ålesund, hadde det vær tmine barn hadde jeg vært nådeløs og tvunget barnet mitt itlå si hvor de har satt ut de små dyrene
God morgen jenter.
Skal gjøre 17 mai forberedelserVar det første grillinga? Jeg har en mann med grilledilla så her grilles det ofte når det er sol og mer enn 10 grader![]()
Æsj....så kjipt daaaJa det håper jeg og, men den ligger der fortsatt så begynner å tvile litt![]()
Ååh...så herligMan vet at frøkna er hjemme når U sover i vippestolen med en rosa bamse
Hun elsker å gi han bamse og legge teppe over han
Hva er det i pakken da?Må hente pakke på posten jeg også, tenker jeg tar det før vi drar på besøk

Æsj....så kjipt daaa
Lykke til!
Irritert på mannen nå.
Vi skal se på bil.
Han finner hvilken vi skal se på, og vi planlegger.
Så skal vi brått ikke ha en bil til likevel...
Og dette er ikke første gang.
Vi trenger den faktisk