Så deilig! Viktig å nyte de fine dageneVært ute sien 11, fantastisk deilig dag! Først besøk av en nabo , så kom mammaen til en i klassen, så gikk jeg tur med tidligere nabo. Kengubarnet hadde besøk fra 9.45 - 17Herlig gjeng som var ute her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig! Viktig å nyte de fine dageneVært ute sien 11, fantastisk deilig dag! Først besøk av en nabo , så kom mammaen til en i klassen, så gikk jeg tur med tidligere nabo. Kengubarnet hadde besøk fra 9.45 - 17Herlig gjeng som var ute her
Hihi...det er jo sjarmerende det ogsåDet må man, minuset er at jeg har blitt skikkelig solbret.
Hva har du fritert??Det er ikke ofte jeg bruker den, men noen ganger er jeg veldig glad jeg har en frityr gryte![]()
Løkringer og ost og chili nuggets (ikke hjemmelagde)Hva har du fritert??![]()
Det var praksis gjennom nav, nå har jeg fått "skikkelig" jobb endeligHvordan gikk det?
Jobber du ikke lenger i resepsjonen der du var for litt siden?
Har en liggende her også, har flyttet seg inn på soverommet nå daJeg lurer på hvor lenge en flatpakka kommode kan ligge på stuegulvet, før den bygger seg selv jeg... for jeg håper den på mystisk vis er ferdig bygd når jeg står opp i morra![]()
Hurra hurra, når begynner du?Det var praktisk gjennom nav, nå har jeg fått "skikkelig" jobb endelig![]()
Har en liggende her også, har flyttet seg inn på soverommet nå da![]()
Mannen som flyttet den, vi snublet bare i den når den lå i gangenGjorde den det helt av seg selv eller?? Jeg angrer virkelig nå som den er i hus og tanken på at det kommer mer flatpakka i morra er ikke morsom![]()
Sjarmerende? ehm nei, bare sabla vondt.Hihi...det er jo sjarmerende det ogsåtypisk mai!
Mannen som flyttet den, vi snublet bare i den når den lå i gangen
Har planer om at den skal opp i løpet av helga, så får vi se.
Så koselig! Blir grilling her og, men bare noen pølserHva skal dere grille?
Grilla pølser og indrefiletJada det er en grei dag å få gjort litt pådet går ikke så fort men kommer stadig nærmere målet da
![]()
Begynner mandag alleredeHurra hurra, når begynner du?og hvordan jobb er det?
Grilla pølser og indrefilet
Greit å få det gjort![]()
Begynner mandag alleredeHelsesekretær på sykehuset
![]()
Tusen takkGratulerer så mye med jobben da![]()