• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd :)

Vært ute sien 11, fantastisk deilig dag! Først besøk av en nabo , så kom mammaen til en i klassen, så gikk jeg tur med tidligere nabo. Kengubarnet hadde besøk fra 9.45 - 17:) Herlig gjeng som var ute her
Så deilig! Viktig å nyte de fine dagene :)

Det er ikke ofte jeg bruker den, men noen ganger er jeg veldig glad jeg har en frityr gryte :)

Jeg lurer på hvor lenge en flatpakka kommode kan ligge på stuegulvet, før den bygger seg selv jeg... for jeg håper den på mystisk vis er ferdig bygd når jeg står opp i morra :P

Last edited:
Jeg lurer på hvor lenge en flatpakka kommode kan ligge på stuegulvet, før den bygger seg selv jeg... for jeg håper den på mystisk vis er ferdig bygd når jeg står opp i morra :P
Har en liggende her også, har flyttet seg inn på soverommet nå da:p

Har en liggende her også, har flyttet seg inn på soverommet nå da:p

Gjorde den det helt av seg selv eller?? Jeg angrer virkelig nå som den er i hus og tanken på at det kommer mer flatpakka i morra er ikke morsom :P

Gjorde den det helt av seg selv eller?? Jeg angrer virkelig nå som den er i hus og tanken på at det kommer mer flatpakka i morra er ikke morsom :P
Mannen som flyttet den, vi snublet bare i den når den lå i gangen:p
Har planer om at den skal opp i løpet av helga, så får vi se.

Mannen som flyttet den, vi snublet bare i den når den lå i gangen:p
Har planer om at den skal opp i løpet av helga, så får vi se.

Jeg fikk flytta litt på den så ikke frøkna snubler i den om hu skal opp og tisse i natt :P jeg skulle hatt min opp i dag jeg da, men må nok bare innse at jeg ikke får den sammen alene og da har jeg et problem for ingen til å hjelpe meg :P

Grilla pølser og indrefilet

Greit å få det gjort :D

Hatt en fin dag?

Ble ikke helt ferdig med lista mi så får fortsette i morra da :P Men er ikke det fordelen med et hjem da, det er alltid noe man kan gjøre haha :P

Back
Topp