Vi grillet pølser til lunsj vi.Så koselig! Blir grilling her og, men bare noen pølserHva skal dere grille?
Er veldig enig i kritikerne, de pølsene fra Jacobs er fantastiske og fortjener terningkast 6
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi grillet pølser til lunsj vi.Så koselig! Blir grilling her og, men bare noen pølserHva skal dere grille?
Åja, dem tror jeg ikke jeg har prøvd..Vi grillet pølser til lunsj vi.
Er veldig enig i kritikerne, de pølsene fra Jacobs er fantastiske og fortjener terningkast 6![]()
Har 3 for 2 på dem på MenyÅja, dem tror jeg ikke jeg har prøvd..![]()
Huff...hvordan gikk det?Ja så du var her inne allerede i syvtiden
Planer...hmm...hadde vel en ørliten plan om å vaske vinduer. Lite spennende med andre ord
![]()
Ufattelig hektisk og innholdsrikHvordan har dagen på jobb hvert?![]()
Ufattelig hektisk og innholdsrik![]()
Huff...hvordan gikk det?ble de rene?
Det hat jeg gjortmeldt regn i helga så ..
![]()
Ja jeg syntes jeg hørte noe om noe regn ja...
Fikk sol utover dagen vi ogMen jeg har holdt på inne i hele dag, men har fått hengt klær ut på verandaen da
![]()
Hehe ok! Deilig å kunne tørke klær ute! Har dere vaskerom med plass til tørking ellers? Her tørkes det klær på gjesterommet som snart blir barnerom, så da må vi ha klestørken i stua![]()
Så kjedelig da$
Nyt solaHer er det bare regnvær
![]()
Så koselig.Vært ute sien 11, fantastisk deilig dag! Først besøk av en nabo , så kom mammaen til en i klassen, så gikk jeg tur med tidligere nabo. Kengubarnet hadde besøk fra 9.45 - 17Herlig gjeng som var ute her
Absolutt ikkeSå greit da, da har du ikke hatt tid til å kjede deg hvertfall![]()
Hihi...nei, det kan man jo ikkeÅåå, ikke snakk om de vinduene
Kan jeg skylde på at det var regnvær? Kan jo ikke vaske vinduer i regnvær![]()
Så koseligVært ute sien 11, fantastisk deilig dag! Først besøk av en nabo , så kom mammaen til en i klassen, så gikk jeg tur med tidligere nabo. Kengubarnet hadde besøk fra 9.45 - 17Herlig gjeng som var ute her
Det må man, minuset er at jeg har blitt skikkelig solbret.Så koselig
Man må nyte dagene!