Skravletråd :)

Så koselig! Blir grilling her og, men bare noen pølser:) Hva skal dere grille?
Vi grillet pølser til lunsj vi.
Er veldig enig i kritikerne, de pølsene fra Jacobs er fantastiske og fortjener terningkast 6 :)

Ja jeg syntes jeg hørte noe om noe regn ja...
Fikk sol utover dagen vi og :) Men jeg har holdt på inne i hele dag, men har fått hengt klær ut på verandaen da :p

Hehe ok! Deilig å kunne tørke klær ute! Har dere vaskerom med plass til tørking ellers? Her tørkes det klær på gjesterommet som snart blir barnerom, så da må vi ha klestørken i stua:(

Hehe ok! Deilig å kunne tørke klær ute! Har dere vaskerom med plass til tørking ellers? Her tørkes det klær på gjesterommet som snart blir barnerom, så da må vi ha klestørken i stua:(

Nei det har jeg ikke og der jeg har hatt tørkestativene skal jeg ha som stelleplass :P så det blir stue og soverommet til frøkna når hu ikke er hjemme som blir tørkestedene når neste kommer... jeg bor i en liten leilighet så det er ikke så god plass her men det skal vel gå bra :)

Vært ute sien 11, fantastisk deilig dag! Først besøk av en nabo , så kom mammaen til en i klassen, så gikk jeg tur med tidligere nabo. Kengubarnet hadde besøk fra 9.45 - 17:) Herlig gjeng som var ute her

Vært ute sien 11, fantastisk deilig dag! Først besøk av en nabo , så kom mammaen til en i klassen, så gikk jeg tur med tidligere nabo. Kengubarnet hadde besøk fra 9.45 - 17:) Herlig gjeng som var ute her
Så koselig.
Vi kjørte til mamma og var med på en familie gudstjeneste.
Etter det var det grilling og leker for barna.
Veldig koselig.

Så koselig:D
Man må nyte dagene!

Back
Topp