Skravletråd :)

God morgen jenter.
Har dere planer for dagen?

Tror vi skal se på bil og jeg skal til frisøren :)

God morgen :) Her skal frøkna gjøres klar for bursdag. Så skal jeg hente et par pakker. Gleder meg ikke til å hente mer flatpakka kjenner jeg da :P

Så må jeg handle et par ting jeg er tom for. Ellers så må jeg gjøre litt div her hjemme. Det må vist en skikkelig rundvask til da det jeg har holdt på med har satt støvet i sving så nå er vi begge plaget av husstøv allergien :P

Så deilig med en tur til frisøren, kos deg masse :)

Man vet at frøkna er hjemme når U sover i vippestolen med en rosa bamse :Heartred:Heartred
Hun elsker å gi han bamse og legge teppe over han

Så herlig da ♡
Her fikk jeg beskjed av den kommende storesøster at det var urettferdig ovenfor lillebror at jeg ikke skulle kjøpe egne håndklær til ha og at han bare har 2 bamser når hun har så mye :P Prøvde å si at jeg fikk jo helt nye hvite Håndkler til jul som jeg ikke har brukt og tenkte han kunne ha disse. Men nei ikke bra nok for hennes lillebror :P

Så herlig da ♡
Her fikk jeg beskjed av den kommende storesøster at det var urettferdig ovenfor lillebror at jeg ikke skulle kjøpe egne håndklær til ha og at han bare har 2 bamser når hun har så mye :p Prøvde å si at jeg fikk jo helt nye hvite Håndkler til jul som jeg ikke har brukt og tenkte han kunne ha disse. Men nei ikke bra nok for hennes lillebror :p
Det er så søtt måten disse store søsknene viser at de er glad i små søsknene

Irritert på mannen nå.
Vi skal se på bil.
Han finner hvilken vi skal se på, og vi planlegger.
Så skal vi brått ikke ha en bil til likevel...
:angry4:angry4
Og dette er ikke første gang.
Vi trenger den faktisk

Irritert på mannen nå.
Vi skal se på bil.
Han finner hvilken vi skal se på, og vi planlegger.
Så skal vi brått ikke ha en bil til likevel...
:angry4:angry4
Og dette er ikke første gang.
Vi trenger den faktisk

Min mamm driver hele tiden å snakker om å kjøpe ny. Men blir aldri. Men nå som vi skal ha en til må vi vel snart få ut fingeren. :D
Kjøper dere ny, eller brukt?

Back
Topp