Tusen takkJeg er kjempefornøyd!
Det har du all grunn til å være
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkJeg er kjempefornøyd!
Mmm...hørtes godt utLøkringer og ost og chili nuggets (ikke hjemmelagde)
Haha...håper du er heldigJeg lurer på hvor lenge en flatpakka kommode kan ligge på stuegulvet, før den bygger seg selv jeg... for jeg håper den på mystisk vis er ferdig bygd når jeg står opp i morra![]()
Gratulerer med jobbDet var praksis gjennom nav, nå har jeg fått "skikkelig" jobb endelig![]()
Gratulerer så mye med ny jobbDet var praksis gjennom nav, nå har jeg fått "skikkelig" jobb endelig![]()
Ble det så ille altså?Sjarmerende? ehm nei, bare sabla vondt.
Grilla pølser og indrefilet
Greit å få det gjort![]()
Spennende! Det hørtes jo ut som en super jobbBegynner mandag alleredeHelsesekretær på sykehuset
![]()
God morgen jenter.
Har dere planer for dagen?
Tror vi skal se på bil og jeg skal til frisøren![]()
Takk for påminnelsen, handle til helgen, det må jeg og strømperJeg og knerten skal på skikkelig handletur. Han skal i bursdag etterpå, så må handle bursdagsgave + mat og diverse som trengs for helgen. Har i hvert fall husket å skrive opp nylon strømpebukser!! Har stått nok mange ganger og skal pynte meg og har glemt strømpene!!
Etter bursdag skal han på overnatting hos bestemor![]()
Mhm det ble detBle det så ille altså?![]()
Takk for påminnelsen, handle til helgen, det må jeg og strømper
Enig! Blir så forbanna på såntJeg blir såsint på de russejentene i Ålesund, hadde det vær tmine barn hadde jeg vært nådeløs og tvunget barnet mitt itlå si hvor de har satt ut de små dyrene
God morgen! Så deilig med frisørtimeGod morgen jenter.
Har dere planer for dagen?
Tror vi skal se på bil og jeg skal til frisøren![]()
De er vel dessverre det.Enig! Blir så forbanna på såntStakkars dyr er vel allerede døde
![]()
Hva slags hagemøbler har dere kjøpt?God morgen! Så deilig med frisørtimeNy sveis eller freshing av den gamle?
Vi venter på leveranse fra Bring som skal komme med de nye hagemøblene våre i dag. Og så skal jeg prøve meg på makron-baking. I kveld skal mannen til frisøren.
Kremt, kremt..God morgen! Så deilig med frisørtimeNy sveis eller freshing av den gamle?
Vi venter på leveranse fra Bring som skal komme med de nye hagemøblene våre i dag. Og så skal jeg prøve meg på makron-baking. I kveld skal mannen til frisøren.
Begynner mandag alleredeHelsesekretær på sykehuset
![]()