Skravletråd :)

God morgen jenter.
Har dere planer for dagen?

Tror vi skal se på bil og jeg skal til frisøren :)

God morgen jenter.

Jeg og knerten skal på skikkelig handletur. Han skal i bursdag etterpå, så må handle bursdagsgave + mat og diverse som trengs for helgen. Har i hvert fall husket å skrive opp nylon strømpebukser!! Har stått nok mange ganger og skal pynte meg og har glemt strømpene!! :D

Etter bursdag skal han på overnatting hos bestemor :)

Jeg og knerten skal på skikkelig handletur. Han skal i bursdag etterpå, så må handle bursdagsgave + mat og diverse som trengs for helgen. Har i hvert fall husket å skrive opp nylon strømpebukser!! Har stått nok mange ganger og skal pynte meg og har glemt strømpene!! :D

Etter bursdag skal han på overnatting hos bestemor :)
Takk for påminnelsen, handle til helgen, det må jeg og strømper

Jeg blir såsint på de russejentene i Ålesund, hadde det vær tmine barn hadde jeg vært nådeløs og tvunget barnet mitt itlå si hvor de har satt ut de små dyrene

Jeg blir såsint på de russejentene i Ålesund, hadde det vær tmine barn hadde jeg vært nådeløs og tvunget barnet mitt itlå si hvor de har satt ut de små dyrene
Enig! Blir så forbanna på sånt :o Stakkars dyr er vel allerede døde :(

God morgen jenter.

God morgen! Så deilig med frisørtime :) Ny sveis eller freshing av den gamle?

Vi venter på leveranse fra Bring som skal komme med de nye hagemøblene våre i dag. Og så skal jeg prøve meg på makron-baking. I kveld skal mannen til frisøren.

Vi venter på leveranse fra Bring som skal komme med de nye hagemøblene våre i dag. Og så skal jeg prøve meg på makron-baking. I kveld skal mannen til frisøren.
Hva slags hagemøbler har dere kjøpt?

Kremt, kremt..
Er nærmere et år siden jeg var hos frisøren sist.
Skal få orden på den hurven jeg kaller hår..

Back
Topp