Skravletråd :)

Jeg var veldig stor når jeg var gravid i tillegg til at jeg humpet rundt på krykker på grunn av veldig bekkenløsning.
Likevel er det flok som på en eller annen måte har klart å overse at jeg var gravid :P
Var på 17. mai feiring i barnehagen i dag og møtte flere som ble overrasket over at vi hadde med oss en liten en..

Haha ja det er utrolig at folk ikke får med seg sånt :P

Jeg har hvert sykemeldt i 1 mnd nå og på mandagen ringte en fra jobb for å spørre om jeg kunne jobbe... "nei jeg er sykemeldt fortsatt jeg" " å er du sykemeldt?" Lurer på hvor de trur jeg har hvert den siste mnd jeg da :P

Jeg var veldig stor når jeg var gravid i tillegg til at jeg humpet rundt på krykker på grunn av veldig bekkenløsning.
Likevel er det flok som på en eller annen måte har klart å overse at jeg var gravid :P
Var på 17. mai feiring i barnehagen i dag og møtte flere som ble overrasket over at vi hadde med oss en liten en..
Haha, høres jo ikke ut som det skulle vært så vanskelig å få med seg da;)

Godt det og, men leeenge siden jeg har spist det. Også bør jeg egentlig holde meg unna peanøtter:p

Ja da tror jeg ikke snickersis er å anbefale :p
Fryseren min er overraskende full av is i alle sorter. Tror det må være graviditeten sin skyld ;)[/QUOTE]
Har spist mer is enn vanlig jeg og nå som jeg er gravid. Har vel noe lollipop sorbet også:) nomnomnom

Haha har alltid plass til litt is du eller? :P
Selvfølgelig;) haha

Nå har jeg vært å henta premien min. Så vidt jeg fikl den for jeg hadde selvfølgelig kjørt fra tlf med kode hjemme:p

Jøss å surrete du skulle være i dag da :P
Huff ja, vet ikke hva som går av meg i dag. Vet ikke hvor mange ganger mannen har sagt at han har fri i morgen heller uten at det går inn:p haha

Huff ja, vet ikke hva som går av meg i dag. Vet ikke hvor mange ganger mannen har sagt at han har fri i morgen heller uten at det går inn:p haha

Haha nei i dag er du helt ubrukelig asså :P men blir vel greit å ha mannen hjemme i morra da :)

Back
Topp