Snickersis er det beste som finnes!!Her har det gått ned en snickersis![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snickersis er det beste som finnes!!Her har det gått ned en snickersis![]()
Endelig har jeg sluppet inn på forumet igjen. Har spart om mye skravleenergi som endelig kan får utslipp!
![]()
Skal prøve og unngå dethehe
Spiser is nå![]()
Jeg var veldig stor når jeg var gravid i tillegg til at jeg humpet rundt på krykker på grunn av veldig bekkenløsning.
Likevel er det flok som på en eller annen måte har klart å overse at jeg var gravid
Var på 17. mai feiring i barnehagen i dag og møtte flere som ble overrasket over at vi hadde med oss en liten en..
Krone is er billig på Rimi denne uken![]()
Haha, høres jo ikke ut som det skulle vært så vanskelig å få med seg daJeg var veldig stor når jeg var gravid i tillegg til at jeg humpet rundt på krykker på grunn av veldig bekkenløsning.
Likevel er det flok som på en eller annen måte har klart å overse at jeg var gravid
Var på 17. mai feiring i barnehagen i dag og møtte flere som ble overrasket over at vi hadde med oss en liten en..
Godt det og, men leeenge siden jeg har spist det. Også bør jeg egentlig holde meg unna peanøtter![]()
SelvfølgeligHaha har alltid plass til litt is du eller?![]()
Den er godKroneis med jordbær![]()
Hvor har du vært???Endelig har jeg sluppet inn på forumet igjen. Har spart om mye skravleenergi som endelig kan får utslipp!
![]()
Takk for tipsKrone is er billig på Rimi denne uken![]()
Selvfølgelighaha
Nå har jeg vært å henta premien min. Så vidt jeg fikl den for jeg hadde selvfølgelig kjørt fra tlf med kode hjemme![]()
Huff ja, vet ikke hva som går av meg i dag. Vet ikke hvor mange ganger mannen har sagt at han har fri i morgen heller uten at det går innJøss å surrete du skulle være i dag da![]()
hahha ja særligDa må du bygge ut
Så kjedelig da..![]()
Huff ja, vet ikke hva som går av meg i dag. Vet ikke hvor mange ganger mannen har sagt at han har fri i morgen heller uten at det går innhaha
Snickersis er det beste som finnes!!
hatt en kjempefindagHei jenter
Gjør på?
Hatt en fin dag?![]()