Uff da, god bedring til hanStakkars lille gutten min.
Tror han har fått øyekatar![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da, god bedring til hanStakkars lille gutten min.
Mange foreldre som synes det er gøy , er jo med å leker vi ogsåHaha kanskje ikke så gøy for foreldrene![]()
Jo jeg beundrer de foreldrene som orker å springe rundt på lekeland i hinderløypa etter barna sineMange foreldre som synes det er gøy , er jo med å leker vi også
Driver og behandler han med morsmelk nå.Uff da, god bedring til han
God morgenGod morgen alle. Hva er planene idag?
Her ser det flott ut ute, men tror nok det er kaldere enn det ser ut for.....
Jeg må på senteret og ordne passfoto til to små, grugru.
Og så har jeg SÅ lyst å plante noen blomster men tror det er meldt frost til natta så må holde meg i skinnet litt til...
God morgen alle sammen![]()
God morgon damer![]()
Ble vekkt av at de over bestemte seg for å støvsuge stua si kl 08:30, så da var det bare å stå opp.
Ha en strålende dag![]()
God morgen alle sammen
God morgen
Tung i hodet og tett i øyne og nese på morranhåper det går over innen en time
Sovrt godt?
God morgen alle sammenGod morgener trøtt etter nattevakt med klesvask
kjedelig vær
![]()
Å nei, så kjiptStakkars lille gutten min.
Veldig stille....Stille det er her i dag, da..
Så hva bedriver du denne dagen med?Veldig stille....![]()
Stille det er her i dag, da..
Stille her ja...
Sliten jeg. Vært ut og klippet gresset, som snart må tas en omgang til på litt kortere...også har jeg samlet litt småstein, mens mannen har fylt igjen litt under verandaen![]()
Dere driver med da?
Må du passe på at du ikke sliter deg helt ut i hagen da
Jeg har akkurat spist lunsj og nå sitter jeg her å venter på å hente frøkna i bursdag.
Vet ikke om jeg klarer mer nå. Ble ganske tappa herhehe
Men greit å være litt igang ihvertfall. Så har jeg gjort noe fornuftig i helgafikk ikke lov av mannen å jobbe med senga siden det ikke regner ute
![]()
Ble det noe marked på deg da?![]()
Haha jeg skjønnermen er jo greit å få gjort litt i hagen da
Nei jeg droppa det og gikk meg en liten tur istedet
![]()
Deilig med en liten tur da
Hva er planen for kvelden da?
Hørtes ikke så dumt ut det daDet ble kebab og smågodt kl 22.burde jo heller lagt meg![]()
Her nytes finværetStille her ja...
Sliten jeg. Vært ut og klippet gresset, som snart må tas en omgang til på litt kortere...også har jeg samlet litt småstein, mens mannen har fylt igjen litt under verandaen![]()
Dere driver med da?
JadaNå holder jeg på å hive noen unger ut, orker ikke å ha herjene unger inne så de får komme seg ut å leke
![]()
Så er planen min å strikke litt tenker jegDet er jo ikke noe å finne på en lørdag så
Hva skal du i dag da?