Skravletråd :)

God morgon damer :)
Ble vekkt av at de over bestemte seg for å støvsuge stua si kl 08:30, så da var det bare å stå opp.

Ha en strålende dag :D

God morgen :)

Ja om det er meldt frost så kan det kanskje være lurt å vente litt...

Frøkna skal i bursdag i dag og jeg tenker jeg tar meg en tur på bondens marked mens hun er i bursdagen. Ellers så skal vi ikke noe spesielt i dag...
Bondens marked er gøy. Tror det kun er etter sommeren her:(

Bondens marked er gøy. Tror det kun er etter sommeren her:(

Det er en stund siden det har hvert her nå.. men hadde hvert litt morsommere om jeg hadde hatt med meg frøkna istedenfor å reise aleine da :)

Åh herregud. Å reise alene med 3 barn på lekeland, det er medalje og stjerne i boka :D man ser ikke mange foreldre løpe etter barna sine på sånne plasser :p de står mere og speider etter barnet sitt i frykt for å måtte klatre inn i hinderløypa :p
Det er da gøy på lekeland

God morgen:D
Tung i hodet og tett i øyne og nese på morran:o håper det går over innen en time:)

Sovrt godt?

Ja nesten :P hadde en gulpe episode i går, å de trengte jeg i dag så måtte vaske i natt :P

Jeg skjønner :) jeg kan ikke vaske klær om natta jeg da siden vaskemaskinen min er nesten rett over soverommet til de nede og jeg bor i et gammelt trehus haha :P

Men blitt kvitt all klesvasken nå da?

Jeg skjønner :) jeg kan ikke vaske klær om natta jeg da siden vaskemaskinen min er nesten rett over soverommet til de nede og jeg bor i et gammelt trehus haha :P

Men blitt kvitt all klesvasken nå da?
Åja :P fikk tatt gulpehaugen, men har jo masse av våres klær som skal vaskes men det måtte vike for gulpehaugen :P

Sov vel godt egentlig, men er så tett nå:p pleier å hjelpe utover:D

Så bra:D

Hva har dere på planen i dag da?

Jeg hadde tenkt meg på bondens marked mens frøkna er i bursdag, men nå har det skya veldig over så spørs om det blir noe....

Du skal i dag da?

Back
Topp