Skravletråd :)

Mange foreldre som synes det er gøy , er jo med å leker vi også
Jo jeg beundrer de foreldrene som orker å springe rundt på lekeland i hinderløypa etter barna sine:D creds til de;) Man får sikkert veldig god kondisjon av det (noe jeg ikke har lenger)

God morgen alle. Hva er planene idag?
Her ser det flott ut ute, men tror nok det er kaldere enn det ser ut for.....
Jeg må på senteret og ordne passfoto til to små, grugru.
Og så har jeg SÅ lyst å plante noen blomster men tror det er meldt frost til natta så må holde meg i skinnet litt til...
God morgen:D jeg får besøk av tantegullet på 6 uker idag!
Også er det ny nattevakt i kveld..
Håper du får en fin dag:)

God morgen alle sammen :)
God morgon damer :)
Ble vekkt av at de over bestemte seg for å støvsuge stua si kl 08:30, så da var det bare å stå opp.

Ha en strålende dag :D
God morgen alle sammen
God morgen:D
Tung i hodet og tett i øyne og nese på morran:o håper det går over innen en time:)

Sovrt godt?
God morgen :) er trøtt etter nattevakt med klesvask :P kjedelig vær :(
God morgen alle sammen:D
Ha en strålende lørdag!

Stille her ja...
Sliten jeg. Vært ut og klippet gresset, som snart må tas en omgang til på litt kortere...også har jeg samlet litt småstein, mens mannen har fylt igjen litt under verandaen:)
Dere driver med da?

Stille her ja...
Sliten jeg. Vært ut og klippet gresset, som snart må tas en omgang til på litt kortere...også har jeg samlet litt småstein, mens mannen har fylt igjen litt under verandaen:)
Dere driver med da?

Må du passe på at du ikke sliter deg helt ut i hagen da :)

Jeg har akkurat spist lunsj og nå sitter jeg her å venter på å hente frøkna i bursdag.

Må du passe på at du ikke sliter deg helt ut i hagen da :)

Jeg har akkurat spist lunsj og nå sitter jeg her å venter på å hente frøkna i bursdag.

Vet ikke om jeg klarer mer nå. Ble ganske tappa her:p hehe
Men greit å være litt igang ihvertfall. Så har jeg gjort noe fornuftig i helga:D fikk ikke lov av mannen å jobbe med senga siden det ikke regner ute:p
Ble det noe marked på deg da? :)

Vet ikke om jeg klarer mer nå. Ble ganske tappa her:p hehe
Men greit å være litt igang ihvertfall. Så har jeg gjort noe fornuftig i helga:D fikk ikke lov av mannen å jobbe med senga siden det ikke regner ute:p
Ble det noe marked på deg da? :)

Haha jeg skjønner ;) men er jo greit å få gjort litt i hagen da :) Nei jeg droppa det og gikk meg en liten tur istedet :)

Haha jeg skjønner ;) men er jo greit å få gjort litt i hagen da :) Nei jeg droppa det og gikk meg en liten tur istedet :)

Deilig med en liten tur da:)
Hva er planen for kvelden da?

Deilig med en liten tur da:)
Hva er planen for kvelden da?

Jada :) Nå holder jeg på å hive noen unger ut, orker ikke å ha herjene unger inne så de får komme seg ut å leke :P

Så er planen min å strikke litt tenker jeg :) Det er jo ikke noe å finne på en lørdag så :P

Hva skal du i dag da?

Det ble kebab og smågodt kl 22.burde jo heller lagt meg:o
Hørtes ikke så dumt ut det da:p
Jeg angrer sånn for at jeg ikke kjøpte potetgull på butikken i dag. Fikk plutselig veldig lyst på det i kveld:p

Stille her ja...
Dere driver med da?
Her nytes finværet:)
Skal ut en tur på lekeplassen nå

Jada :) Nå holder jeg på å hive noen unger ut, orker ikke å ha herjene unger inne så de får komme seg ut å leke :P

Så er planen min å strikke litt tenker jeg :) Det er jo ikke noe å finne på en lørdag så :P

Hva skal du i dag da?

Så lenge det er vær til det så er jo det mye bedre;)

Lite å gjøre ja. Jeg er egentlig bedt i bursdagsfest, men har meldt avbud pga energien min generelt:p

Back
Topp