Ja det var fantastiskGod morgen.
Så deilig da
Her er de eldste turbo akkurat nå, og i "ikke høre på mamma"-humør.
Nå de er ute skal jeg rydde litt og så er det barseltreff![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det var fantastiskGod morgen.
Så deilig da
Her er de eldste turbo akkurat nå, og i "ikke høre på mamma"-humør.
Nå de er ute skal jeg rydde litt og så er det barseltreff![]()
Finne en fin mammakjole?
Snasen er et sterkt uttrykk....blir ihvertfall ny på håret![]()
Jepp, bruke det for alt det er verdtDa får vi nok bruke det som en pauseknapp haha![]()
Også er du vel bittelitt kresen har jeg skjøntMen de mamma kjolene er så ikke min stilJeg hater farger og mønster og ikke å snakke om at jeg hater bare legger. Så er jeg så lav og rund at jeg ser meg teit ut i en lang kjole haha nei det skal ikke være lett...
sikkert på at du blir snasen jeg
![]()
Jepp, bruke det for alt det er verdt![]()
Det skal vi tross altÅja, vi skal jo komme oss gjennom dagen vi og![]()
Hvorfor kan hun ikke få den rolige plassen om det er bedre for alle? istedenfor kIsteenfor tilsnakk..Nei der skulle de fortsette med det de gjorde som egentlig ikke er stort annet enn tilsnakk når hun forstyrrer de andre. Ellers så blir hun tatt en del med ut i mindre grupper og det er bra. Men hun kunne ikke få tilbake den rolige plassen i klasserommet som gjør at hun blir sittende alene, og ikke har noen å snakke med og dermed ikke forstyrrer de andre elevene. Så nå håper jeg hun etterhvert kan få den rolige plassen tilbake. Men de skal vel og ha en ny lærer fra høsten av så spennende å se hvordan den læreren er.
Ja jeg syntes det, for hun kommer jo ikke hjem og forteller at hun forstyrrer de andre. Og det er litt greit å være klar over at det er blitt et problem igjen.
Hvorfor kan hun ikke få den rolige plassen om det er bedre for alle? istedenfor kIsteenfor tilsnakk..
Jøss, jaja omman ikkkan legge litt bedre til rette for et barn som har konsentrasjonsproblemer så er det ikke lettFordi det passet ikke nå, for man måtte rullere litt på plassene. Så vi får se det ann nå en liten stund og så får jeg ta det opp med læreren om hvordan det går og om hun da evt kan få den rolige plassen.
Jøss, jaja omman ikkkan legge litt bedre til rette for et barn som har konsentrasjonsproblemer så er det ikke lett
Makan til effektiv dameDa er husvasken tatt![]()
Helg er nesten mer slitsomt, da alle er hjemmeJa det var fantastiskhehe godt det er helg da
barsel treff høres kos ut
![]()
Jøss allerede, så flink og effektiv du erDa er husvasken tatt![]()
Makan til effektiv dame![]()
Helg er nesten mer slitsomt, da alle er hjemme
(Men ganske koselig også)
Hehe ja sov så godt i natt og fikk bra med søvn så da kan jeg være litt effektivJøss allerede, så flink og effektiv du er![]()
krysser fingrene for det. Vi mister vår fantastiske lærer til høsten, gruer megNei det er ikke det. Men lurer på om ikke de skal bytte lærer til høsten og håper da på en som er litt lettere å samarbeide med.
krysser fingrene for det. Vi mister vår fantastiske lærer til høsten, gruer meg
God formiddagGod formiddag alle sammen! Her står vaskemaskinen og durer, og vi er klare for ny dag![]()
Vi har jo allerede hatt flere lærerbytte,hun her er streng men fantastisk, akkurat en sånn lærer min trengerDet er ikke noe særlig når man mister en flink lærer. Får håpe dere får en ny flink lærer daJeg kommer ikke veldig godt overens med læreren så jeg ser frem til at de skal få ny lærer.