Skravletråd :)

Ja :( men det er vel sånt man ikke trenger så lenge, men skulle fått det før :P

Prøve å løsne litt på tråden som jeg så mirell nevnte;) så kan du bruke det litt til ihvertfall:)

Ikke like lett å bake når gutten bare vil ligge på fanget til mamma...

De er vel ikke farlige. Flåtten er farligere. Her i norge ihvertfall:p

Det blåser jeg lang mars i (jada kjenner flere som har fått borelia og blitt kjempe sy) men frykten min for edderkopper er mye større enn frykten min for flått :P

Det blåser jeg lang mars i (jada kjenner flere som har fått borelia og blitt kjempe sy) men frykten min for edderkopper er mye større enn frykten min for flått :P

Greit vi kan ta en hver;) hehe

Hva gjør de med det på skolen da?

Nei der skulle de fortsette med det de gjorde som egentlig ikke er stort annet enn tilsnakk når hun forstyrrer de andre. Ellers så blir hun tatt en del med ut i mindre grupper og det er bra. Men hun kunne ikke få tilbake den rolige plassen i klasserommet som gjør at hun blir sittende alene, og ikke har noen å snakke med og dermed ikke forstyrrer de andre elevene. Så nå håper jeg hun etterhvert kan få den rolige plassen tilbake. Men de skal vel og ha en ny lærer fra høsten av så spennende å se hvordan den læreren er.

aha skjønner, da burde dere jo fått beskjed ja

Ja jeg syntes det, for hun kommer jo ikke hjem og forteller at hun forstyrrer de andre. Og det er litt greit å være klar over at det er blitt et problem igjen.

Vi har fått samme beskjed med eldste her som går i 1.klasse:rolleyes:
Sliter med konsentrasjon og forstyrrer de andre:(

De ville ikke høre når jeg sa ifra i 1 klasse her så tok tid før de gjorde noe annet enn å drive med tilsnakk og belønningssystemer. Det er ting som ikke har hensikt for hun bryr seg ikke. For hennes del fungerte det veldig godt når hun ble plassert alene bakerst i klasserommet. Der hadde hun ingen å forstyrre og dermed så var det kun hun selv det gikk utover når hun drev på med noe selv om det og ble veldig redusert. Samtidig som at hun ikke fikk ha noe på pulten annet enn akkurat det hun skulle bruke.

Gjør de noe der eller lar de det bare være?

Back
Topp