Skravletråd :)

Den så jo ikke så dum ut:)

Så litt stor ut for min stue da
Vi har en krok som er 300*210 hvor vi skal ha den, og den er 298*208 så passer perfekt :)

Det er vist slike ting man tar opp på utviklingssamtalene og det er derfor man har 2 av de I året....

Javel. Hva slags ting kommer utenom da? Om det er uventet utagering osv?

Æsj jeg hater flått og det er så ekkelt med de krapylene...

Verste ting som lever på jord. Som jeg har møtt ihvertfall...leker heller med edderkopper;)

Jeg trur faktisk edderkopper er værre... da får jeg virkelig problemer.... det er helt grusomt med edderkopper :O

Nei edderkopper er ikke verre. De fester seg ikke for å suge blod;)

Jeg vet ikke jeg.... men greit å vite at frøkna har en del problemer på skolen da tydeligvis....

Selvfølgelig er det greit å vite. Syns du burde fått beskjed tidligere

Joda det gikk greit det, ble litt overrasket over at de tydeligvis daglig har problemer med at hun prater i timen og dermed forstyrrer andre og seg selv, at hun muntlig sett ikke deltar og litt sånt. Og hun dermed får mye tilsnakk. Siden ting hørtes så greit ut på sist samtale i våres. Men ikke et eneste ord om dette har jeg hørt i mellomtiden. Faglig sett sett og sosialt er ting veldig bra, hun er en smart frøken men som detter ut og ikke klarer å sitte stille eller holde munnen når hun ikke har noe konkret hun må konsentrere seg om...
Er vel ikke uvanlig i den alderen der at de skravler litt og detter ut.

Back
Topp