Skravletråd :)

Ja, tror og det.. Har vært tidlig oppe hver dag nå når jeg har ferie, selv om jeg bare hadde tenkt å være hjemme å slappe av :p
Uff da, hvor tidlig og hvorfor opp så tidlig?

Fint bad det vel? :p hehe
Greit med en dusj først ja:)

Hvordan gikk samtalen i dag?

Joda det gikk greit det, ble litt overrasket over at de tydeligvis daglig har problemer med at hun prater i timen og dermed forstyrrer andre og seg selv, at hun muntlig sett ikke deltar og litt sånt. Og hun dermed får mye tilsnakk. Siden ting hørtes så greit ut på sist samtale i våres. Men ikke et eneste ord om dette har jeg hørt i mellomtiden. Faglig sett sett og sosialt er ting veldig bra, hun er en smart frøken men som detter ut og ikke klarer å sitte stille eller holde munnen når hun ikke har noe konkret hun må konsentrere seg om...

Joda det gikk greit det, ble litt overrasket over at de tydeligvis daglig har problemer med at hun prater i timen og dermed forstyrrer andre og seg selv, at hun muntlig sett ikke deltar og litt sånt. Og hun dermed får mye tilsnakk. Siden ting hørtes så greit ut på sist samtale i våres. Men ikke et eneste ord om dette har jeg hørt i mellomtiden. Faglig sett sett og sosialt er ting veldig bra, hun er en smart frøken men som detter ut og ikke klarer å sitte stille eller holde munnen når hun ikke har noe konkret hun må konsentrere seg om...

Er ikke det noe som burde informeres om underveis og da? Hm...

Føler jeg klør overalt nå:o klarte å få ut megaflåtten, men den datt på gulvet:p kjennes som jeg ha småkryp overalt nå...

Æsj da:oops:
Spare den til mannen...:rolleyes:

Var planen det, men jeg orka ikke se på den:p hehe
Fikk den ut med pinset og den satt ikke godt, så greit jeg fikk den ut så den ikke havnet i sofaen:o

Back
Topp