Uff da, hvor tidlig og hvorfor opp så tidlig?Ja, tror og det.. Har vært tidlig oppe hver dag nå når jeg har ferie, selv om jeg bare hadde tenkt å være hjemme å slappe av![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da, hvor tidlig og hvorfor opp så tidlig?Ja, tror og det.. Har vært tidlig oppe hver dag nå når jeg har ferie, selv om jeg bare hadde tenkt å være hjemme å slappe av![]()
Hvorfor tør du ikke ta på den?Oppdaget nettopp en megaflått på vofsen min som jeg ikke tør å tawæææ!
Hvorfor tør du ikke ta på den?
Fint bad det vel?hehe
Greit med en dusj først ja
Hvordan gikk samtalen i dag?
Joda det gikk greit det, ble litt overrasket over at de tydeligvis daglig har problemer med at hun prater i timen og dermed forstyrrer andre og seg selv, at hun muntlig sett ikke deltar og litt sånt. Og hun dermed får mye tilsnakk. Siden ting hørtes så greit ut på sist samtale i våres. Men ikke et eneste ord om dette har jeg hørt i mellomtiden. Faglig sett sett og sosialt er ting veldig bra, hun er en smart frøken men som detter ut og ikke klarer å sitte stille eller holde munnen når hun ikke har noe konkret hun må konsentrere seg om...
Er ikke det noe som burde informeres om underveis og da? Hm...
Det trudde jeg og, men tydeligvis ikke da...
Hehe...ja, lucky youJeg skal heldigvis bruke mine på noe morsommere jeg da![]()
Da har du ihvertfall gjort noe smart idagGjorde nok detkjenner nå etterpå at det ikke er det dummeste jeg har funnet på
![]()
Sofa er jo kjempe spennende!!Vi skal bruke våre til ny sofa og resten spare så ikke så spennende her heller
Må bare overtale mannen til den jeg vil ha...Sofa er jo kjempe spennende!!![]()
Æsj daOppdaget nettopp en megaflått på vofsen min som jeg ikke tør å tawæææ!
Må bare overtale mannen til den jeg vil ha...
Haha...sånn hadde jeg det også da jeg oppdaget flått på legen min på tirsdagFøler jeg klør overalt nåklarte å få ut megaflåtten, men den datt på gulvet
kjennes som jeg ha småkryp overalt nå...
Æsj da
Spare den til mannen...![]()
Er han ikke enig?!Må bare overtale mannen til den jeg vil ha...
Så først på noen på Ikea men de ble feil størrelse.Hvilken vil du ha da?
Jeg vil også ha sofa, men har ikke bestemt meg for hva enda
Han vil ikke uttale seg før han har vært med og prøvesittet den i butikkenEr han ikke enig?!![]()
Så først på noen på Ikea men de ble feil størrelse.
Falt for denne på Bohus
![]()