Skravletråd :)

God morgen :D så innmari deilig å våkne opp klokka 6, å føle seg uthvilt :D babyen min har sovi hele natta, og jeg våknet opp til Morran uten syk spreng, så kunne bare amme så gikk det over :)

Nå nyter jeg stillheten før jeg skal ta husvasken :)

Hva gjør dere i dag ?
Høres herlig ut:D
Jeg skal til frisøren, jeg!

Da satser vi på at dere begge får sove og at dere kommer dere ut en tur :)

Vel når jeg skreiv liste over alt som skal gjøres i dag så ble den lengre enn ja... så jeg skal gjøre leiligheten ryddig, ren og pen for helgen om kroppen samarbeider :p så skal vi til byn å handle en bursdagsgave når frøkna kommer fra sfo i dag. Været er nydelig så kanskje det blir en tur ut i sola :)

Da har du jo litt på tapetet. Får satse på at du får gjort alt på lista :)

Da har du jo litt på tapetet. Får satse på at du får gjort alt på lista :)

Ja jeg har alt for mye på den lista og den innebærer at jeg må ta noen klær for Ronja kom ikke å tok klærne mine i går :P jaja er jo nydelig Vær så de kan få tørke ute da :D

God morgen :D så innmari deilig å våkne opp klokka 6, å føle seg uthvilt :D babyen min har sovi hele natta, og jeg våknet opp til Morran uten syk spreng, så kunne bare amme så gikk det over :)

Nå nyter jeg stillheten før jeg skal ta husvasken :)

Hva gjør dere i dag ?
God morgen.
Så deilig da :)

Her er de eldste turbo akkurat nå, og i "ikke høre på mamma"-humør.
Nå de er ute skal jeg rydde litt og så er det barseltreff :)

Jepp, er jo snart 17.mai:p og jeg er grå....:rolleyes:

Uff ja den hersens 17 mai... jeg har ikke peiling på hva jeg skal tre på denne hvalross kroppen i år... finner jo ingen ting jeg liker i butikken....

Men du blir jo snasen på 17 da :D

Uff ja den hersens 17 mai... jeg har ikke peiling på hva jeg skal tre på denne hvalross kroppen i år... finner jo ingen ting jeg liker i butikken....

Men du blir jo snasen på 17 da :D
Finne en fin mammakjole?:D
Snasen er et sterkt uttrykk....blir ihvertfall ny på håret:p

Back
Topp