Godt å høreBle heldigvis en fantastisk natt![]()
Hurra for fantastiske netter!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høreBle heldigvis en fantastisk natt![]()
Høres herlig utGod morgenså innmari deilig å våkne opp klokka 6, å føle seg uthvilt
babyen min har sovi hele natta, og jeg våknet opp til Morran uten syk spreng, så kunne bare amme så gikk det over
![]()
Nå nyter jeg stillheten før jeg skal ta husvasken![]()
Hva gjør dere i dag ?
Ja virkelig ! Perfekt start på helgen !Godt å høre
Hurra for fantastiske netter!
Ubeskrivelig herligJa tenk så deilig når man trenger 10 min for å hente seg inn![]()
Skal farge ettervekst og klippeÅ så deilig det hørtes ut daHva skal du gjøre hos frisøren i dag da?
Da satser vi på at dere begge får sove og at dere kommer dere ut en tur
Vel når jeg skreiv liste over alt som skal gjøres i dag så ble den lengre enn ja... så jeg skal gjøre leiligheten ryddig, ren og pen for helgen om kroppen samarbeiderså skal vi til byn å handle en bursdagsgave når frøkna kommer fra sfo i dag. Været er nydelig så kanskje det blir en tur ut i sola
![]()
Ja det var utrolig deiligogså er det fint vær i tillegg, da føler man seg motivert
her blir det husvask og bytur
![]()
Ubeskrivelig herlig![]()
Skal farge ettervekst og klippe![]()
Uff da, hvordan gikk det?Dette frykter jeg blir en laaang natt![]()
Da har du jo litt på tapetet. Får satse på at du får gjort alt på lista![]()
God morgen.God morgenså innmari deilig å våkne opp klokka 6, å føle seg uthvilt
babyen min har sovi hele natta, og jeg våknet opp til Morran uten syk spreng, så kunne bare amme så gikk det over
Nå nyter jeg stillheten før jeg skal ta husvasken
Hva gjør dere i dag ?
Kan du ikke finne opp det daKjenner at det er en funksjon jeg virkelig savner på frøkna ja![]()
Jepp, er jo snart 17.maiDet blir en ny versjon av Ronja i dag da![]()
Kan du ikke finne opp det da
Du som er så kreativ?!
Jepp, er jo snart 17.maiog jeg er grå....
![]()
Hihi...det funker fint her ogsåHaha vel det funker å gi hu iPad eller barnetv da, så får samme nytten da man ikke får kontakt med henne da haha![]()
Finne en fin mammakjole?Uff ja den hersens 17 mai... jeg har ikke peiling på hva jeg skal tre på denne hvalross kroppen i år... finner jo ingen ting jeg liker i butikken....
Men du blir jo snasen på 17 da![]()
Hihi...det funker fint her også
Heldigvis!
JaJa det været har så mye å si! Det er jo perfekt Vær for en bytur![]()