Jaja er jo ikke noe vits i å gruble over det som har hvert når man kan fokusere på det som kommer istedet![]()
Helt sant, det får bare stå til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja er jo ikke noe vits i å gruble over det som har hvert når man kan fokusere på det som kommer istedet![]()
Wow...sov nettopp over to timer
Makan, kor trøtt en skal være for tia![]()
Så lenge man ikke får baksmell så er det braJeg får omtrent ingenting igjen.
Så deiligJa. Jeg har hatt røde tall i budsjettet i mange år, så nå har jeg endelig muligheten til å komme meg litt ovenpå. =)
Hihi...du trengte det nokWow...sov nettopp over to timer
Flink du er
Håper jeg rekker fram før du er ferdig![]()
Hurraforventet baksmell i år, men får igjen penger!!
ganske mye også!
Din lille luringDet gjør du garantert for jeg stoppa maskinen før jeg gikk så den er ikke ferdig ennå...![]()
Helt sant, det får bare stå til![]()
Ja kjekt med litt penger i bakhåndDet er veldig deiligFår heldigvis igjen jeg og, som skal settes vekk til vinterklær og div som trengs
![]()
Ja kjekt med litt penger i bakhånd
Jeg skal bruke mine på oppmåling av tomter, konsulentgebyrer og kommunale avgifter....baah...![]()
Sjalu!! Jeg vil også duppe litt!!
Hihi...du trengte det nok![]()
Så deilig, da trengte du det sikkert.Wow...sov nettopp over to timer
Vi skal bruke våre til ny sofa og resten spare så ikke så spennende her hellerJa kjekt med litt penger i bakhånd
Jeg skal bruke mine på oppmåling av tomter, konsulentgebyrer og kommunale avgifter....baah...![]()
Så deilig, da trengte du det sikkert.
Jeg har akkurat laget pai deig og satt på oppvaskmaskinen
Haha jaggu godt du må dusje før du kan leke litt i vannet da ellers hadde bassenget blitt lekkert etterpå![]()
Sitter å venter på bussen jeg da, for jeg går ikke opp til skolen nå![]()