Ja HeheSånt må man nyte når man kan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja HeheSånt må man nyte når man kan![]()
Neida må ikke det vel , man må ingenting har jeg funnet utJada er forsåvidt helt greit det, må bare bli litt flinkere til å gjøre det jeg skal haha![]()
Akkuratkommet inn døraHva gjør dere i kveld da? Frøkna ser barnetv på iPad og jeg strikker litt og er innom å kikker litt her![]()
Er ikke det deilig da?!Gjør ikke noe annet omtrent jo![]()
Hva spiste dere idag?Fikk bare vasket gulvet på kjøkkenet før jeg måtte begynne å gjøre klar middagen.
Nå har vi hentet eldste og sitter og venter på toget med mannen og frøkna.
Koselig med mammapratHva skulle gjøres på dugnad da?
Jeg har vært på mammaprat idag, det var gøymasse muntlig skravling
![]()
Jeg legger barnHva gjør dere i kveld da? Frøkna ser barnetv på iPad og jeg strikker litt og er innom å kikker litt her![]()
Ananas??Nakkekoteletter med ananas og ost
Og dere?
Kalv ytrefiletNakkekoteletter med ananas og ost
Og dere?
Hentet fra forrige side av denne tråden:Ananas??ukjent kombinasjon
Vi spiste suppe i barnehagen vi![]()
Ikke lett å skulle få gjort alt på en gang dadeilig med bassengtrening da
![]()
Ja jeg jobber med saken, men skal og sy på vikingklærne te frøkna og lage lue til henne som skal være ferdig før pinse og sikkert noe mer jeg har glemt hehe
Neida må ikke det vel , man må ingenting har jeg funnet ut
Akkuratkommet inn døra![]()
Jeg legger barn
Så sofa...![]()
Det er sant
Deilig det ja. Er vel tre uker siden sist
Greit å få ferdig det først kanskje?
Gleder frøkna seg til å bli storesøster da?
Såpass ja, da blir det nok ekstra deilig med litt trening i morra ja![]()
Ja det er egentlig detMen nå passa det bedre med en halvveis liggende stilling og da er det greit med strikking fremfor sytøy
![]()
Ja hun gleder seg veldig![]()
Mmm....så spennendeHentet fra forrige side av denne tråden:
Steker nakkekoteletter lett, legger i en ildfast for, legger to ananas ringen oppå, putter bacon ost i ananas ringene og gulost på toppen, inn i ovnen i en 20-30 minutter etter hvor tykke kotelettene er.
Serverer med stekte grønnsaker og Toro rosepepper saus hvor noe av vesken er byttet ut ned vake fra ananas boksen