Skravletråd :)

Hva skulle gjøres på dugnad da? :)
Jeg har vært på mammaprat idag, det var gøy :D masse muntlig skravling :p
Koselig med mammaprat:D aldri hørt om...er det barselgruppe?
Vi har raket, byttet sand i sandkasser, plantet blomster, beskjært busker, vasket leker osv..:D

Ananas??:p ukjent kombinasjon:)
Vi spiste suppe i barnehagen vi:)
Hentet fra forrige side av denne tråden:

Steker nakkekoteletter lett, legger i en ildfast for, legger to ananas ringen oppå, putter bacon ost i ananas ringene og gulost på toppen, inn i ovnen i en 20-30 minutter etter hvor tykke kotelettene er.
Serverer med stekte grønnsaker og Toro rosepepper saus hvor noe av vesken er byttet ut ned vake fra ananas boksen

Ikke lett å skulle få gjort alt på en gang da :) deilig med bassengtrening da :)

Ja jeg jobber med saken, men skal og sy på vikingklærne te frøkna og lage lue til henne som skal være ferdig før pinse og sikkert noe mer jeg har glemt hehe

Det er sant:p
Deilig det ja. Er vel tre uker siden sist:o

Greit å få ferdig det først kanskje? :)
Gleder frøkna seg til å bli storesøster da?

Jeg legger barn:D
Så sofa...:cool:

Hva har du fri i dag?? Haha deilig med sofa da :) Jeg kjenner at jeg snart skal gå å diske opp med noe snadder jeg for det passer godt når jeg driver med bv og strikking kjenner jeg hehe :P

Mannen har sovnet på sofaen, jeg har gått tur med pelsdyret og nå vurderer jeg sterkt å legge meg i senga:o

Det er sant:p
Deilig det ja. Er vel tre uker siden sist:o

Greit å få ferdig det først kanskje? :)
Gleder frøkna seg til å bli storesøster da?

Såpass ja, da blir det nok ekstra deilig med litt trening i morra ja :)

Ja det er egentlig det :P Men nå passa det bedre med en halvveis liggende stilling og da er det greit med strikking fremfor sytøy :P

Ja hun gleder seg veldig :)

Såpass ja, da blir det nok ekstra deilig med litt trening i morra ja :)

Ja det er egentlig det :P Men nå passa det bedre med en halvveis liggende stilling og da er det greit med strikking fremfor sytøy :P

Ja hun gleder seg veldig :)

Ja, er vel to ganger jeg ikke har vært der. Forrige uke var det 1. Mai og ula før var jeg på ammekurs.

Skjønner den ja. Ikke alle stillinger man kan sy i:p hehe

Så bra da:) kommer vel til å bli en bortskjemt knott:p hehe

Hentet fra forrige side av denne tråden:

Steker nakkekoteletter lett, legger i en ildfast for, legger to ananas ringen oppå, putter bacon ost i ananas ringene og gulost på toppen, inn i ovnen i en 20-30 minutter etter hvor tykke kotelettene er.
Serverer med stekte grønnsaker og Toro rosepepper saus hvor noe av vesken er byttet ut ned vake fra ananas boksen
Mmm....så spennende:D
Det må jeg prøve!

Back
Topp