Skjønner det er slitsomt"Våken" etter en powernap. Ble visst ikke noe bedre i dag heller. Begynner å bli lei av å ha så lite energi![]()
Håper det snur snart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner det er slitsomt"Våken" etter en powernap. Ble visst ikke noe bedre i dag heller. Begynner å bli lei av å ha så lite energi![]()
Skjønner det er slitsomt
Håper det snur snart!
Jippi, da er jeg ferdig med støvsugingen.
Da er det bare vasking igjen, så gjøre klar til middag![]()
Ikke snakk om, i morgen tar jeg gangen, vårt bad og gjeste doen samt bake en kake.Så flink du er
Må gjerne komme på besøk hit i morgenhehe
Ikke snakk om, i morgen tar jeg gangen, vårt bad og gjeste doen samt bake en kake.
Fredag skal jeg ha barseltreff her, og så skal jeg nyte at helgen kommer med (for en gangsskyld) et rent og ryddig hjem.
Ikke snakk om, i morgen tar jeg gangen, vårt bad og gjeste doen samt bake en kake.
Fredag skal jeg ha barseltreff her, og så skal jeg nyte at helgen kommer med (for en gangsskyld) et rent og ryddig hjem.
HeheHåper virkelig jeg og. Er slitsomt å snu seg johaha
Flink du erJippi, da er jeg ferdig med støvsugingen.
Da er det bare vasking igjen, så gjøre klar til middag![]()
Det høres fint ut det daSå godt å hørejo det går bra her, tusler rundt i min egen lille verden haha
![]()
Nei har ikke, men det går seg alltid til utover dagenHuff da. Har du snakket med jm om det og hva hun anbefaler?
Hva blir middagen i dag da?Fikk bare vasket gulvet på kjøkkenet før jeg måtte begynne å gjøre klar middagen.
Nå har vi hentet eldste og sitter og venter på toget med mannen og frøkna.
Nei har ikke, men det går seg alltid til utover dagen![]()
Jeg skal kjøpe sånne melkeoppsamlere til å ha i bh'n det sier noen at hjelperBra det da, men det kan jo hende du kan få noen tips på helsestasjonen neste gang du er der da. Om det ikke har blitt bedre![]()
Jeg skal kjøpe sånne melkeoppsamlere til å ha i bh'n det sier noen at hjelper![]()
Ja har heldigvis ikke sliti med amminga noe mer i dagDe nevnte jm da jeg var på ammekurs. Ikke sikkert det er så dumt neihåper det hjelper litt da
Ja har heldigvis ikke sliti med amminga noe mer i dagmen skal absolutt prøve de oppsamlerne
Her blir det koteletter med ananas og ost.Hva blir middagen i dag da?
Her har mannen vært og bestilt platetopp til meg. Håper vi klarer oss frem til den kommer neste uke![]()