Skravletråd :)

Jippi, da er jeg ferdig med støvsugingen.
Da er det bare vasking igjen, så gjøre klar til middag :)

Ikke snakk om, i morgen tar jeg gangen, vårt bad og gjeste doen samt bake en kake.
Fredag skal jeg ha barseltreff her, og så skal jeg nyte at helgen kommer med (for en gangsskyld) et rent og ryddig hjem.

Jeg får drømme at du er her da, så kanskje det er mirakuløst ryddig når jeg våkner:p hehe
Huff. Er sånn temakveld på familievernkontoret i kveld. Passer dårlig at jeg ikke eier energi til å reise meg omtrent da:p hehe

Fikk bare vasket gulvet på kjøkkenet før jeg måtte begynne å gjøre klar middagen.
Nå har vi hentet eldste og sitter og venter på toget med mannen og frøkna.

Nei har ikke, men det går seg alltid til utover dagen :)

Bra det da, men det kan jo hende du kan få noen tips på helsestasjonen neste gang du er der da. Om det ikke har blitt bedre;)

Jeg skal kjøpe sånne melkeoppsamlere til å ha i bh'n det sier noen at hjelper :)

De nevnte jm da jeg var på ammekurs. Ikke sikkert det er så dumt nei:) håper det hjelper litt da

Ja har heldigvis ikke sliti med amminga noe mer i dag :) men skal absolutt prøve de oppsamlerne

Godt å høre det da:)
Du får si fra hvordan de er da. Kanskje noe å prøve for andre etterhvert og;)

Hva blir middagen i dag da? :)
Her har mannen vært og bestilt platetopp til meg. Håper vi klarer oss frem til den kommer neste uke:eek:
Her blir det koteletter med ananas og ost.

Steker nakkekoteletter lett, legger i en ildfast for, legger to ananas ringen oppå, putter bacon ost i ananas ringene og gulost på toppen, inn i ovnen i en 20-30 minutter etter hvor tykke kotelettene er.
Serverer med stekte grønnsaker og Toro rosepepper saus hvor noe av vesken er byttet ut ned vake fra ananas boksen

Hva skal dere ha?

Back
Topp