Skravletråd :)

Nei jeg sliter litt med mitt selv, jeg vet og ser så godt hva som bør og trengs. Det er bare ikke alltid jeg gjør det allikevel haha :P

Fint om dere deler om dere finner d. Vaske klær og ordne med oppvaskmaskina går greit. Rydde litt gjør jeg og, men tørke støv, tørke av benkene, støvsuge, vaske gulv og vaske vinduer skjer ikke så ofte som d burde..

Fint om dere deler om dere finner d. Vaske klær og ordne med oppvaskmaskina går greit. Rydde litt gjør jeg og, men tørke støv, tørke av benkene, støvsuge, vaske gulv og vaske vinduer skjer ikke så ofte som d burde..

Her er det klærne, vinduene og gulvene som er det største problemet... jeg bare hater å gjøre det :P

Får håpe du kommer gjennom det som planlagt da :) og at det holder seg ryddig frem til du får besøk :)
Med tre barn :P
Bare jeg får støvsuget og vasket er det ikke så ille om jeg må rydde litt rot før den tid.
Det er egentlig ikke så ille her heller, bare litt problemer med å få tid når U helst vil være på fanget, og har bæsjet seg ut flere ganger i dag..

"Våken" etter en powernap. Ble visst ikke noe bedre i dag heller. Begynner å bli lei av å ha så lite energi:(

I september kom høsten, og den kan godt gjøre at man blir energiløs.
Mini gjør at du ikke helt klarer å ta deg inn igjen..

Håper du har rett og at det kommer seg i juli. Begynte vel forsåvidt en stund før september og, men da var det mer av og på istedenfor hele tiden. Og lavt d-vitamin.
Har hatt slike perioder tidligere også, men jeg er visst frisk og rask ifølge legen:p

Back
Topp