Det er kommet en ny sesong der av Grimm siden jeg sist så den, så kommer til å gå over på den når jeg er ferdig herSå kjedelighar ikke sett noe på lenge jeg egentlig, og er usikker på hva jeg ikke har sett.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er kommet en ny sesong der av Grimm siden jeg sist så den, så kommer til å gå over på den når jeg er ferdig herSå kjedelighar ikke sett noe på lenge jeg egentlig, og er usikker på hva jeg ikke har sett.
Det er kommet en ny sesong der av Grimm siden jeg sist så den, så kommer til å gå over på den når jeg er ferdig her
Selvfølgelig gjøres det det, må jo ha noe å bedrive dagen medheisann
Hr skravles det som alltid, over 40 sider siden sist
Merkelig nok fylles dagen selv om an ikke er på bv har jeg funnet utSelvfølgelig gjøres det det, må jo ha noe å bedrive dagen med![]()
God morgen alle!![]()
God ettermiddagGod morgen alle sammen! Noen som har noen spennende planer i dag?
Det gjør de.Merkelig nok fylles dagen selv om an ikke er på bv har jeg funnet ut![]()
Og det er gøy eller kjedelig?God ettermiddag
Her er det dugnad i barnehagen idag!
Hallo snuppaheisann
Det er det jo, men var godt med pause ogsåDet gjør de.
Men morsomt med BV også..
Prøv EbayNoen som vet hvor jeg får kjøpt dette husmor-genet.
Jeg fikk mitt hverken utdelt ved fødsel, eller når jeg giftet meg.
Syns husarbeid er et ork, og klarer aldri å få det ordentlig ryddig her syns jeg..
Hell.Hallo snuppa
Hvor har du vært??
Gjorde det deg godt?Hell.
Tok en liten pause, måtte ha bvfri![]()
Høres nesten ut som kolikk.
Bra det hjelper
heisann
Noen som vet hvor jeg får kjøpt dette husmor-genet.
Jeg fikk mitt hverken utdelt ved fødsel, eller når jeg giftet meg.
Syns husarbeid er et ork, og klarer aldri å få det ordentlig ryddig her syns jeg..
Og jeg som ikke pleier å handle på ebay..Prøv Ebay
Og si ifra om du finner det![]()
Vel, har fått tatt kjøkkenet med untak av gulvet.Nei jeg sliter litt med mitt selv, jeg vet og ser så godt hva som bør og trengs. Det er bare ikke alltid jeg gjør det allikevel haha![]()
Haha...så overraskendeOg jeg som ikke pleier å handle på ebay..
Tok et lite søk der da..
0 results for husmorgen