Tror ikke det kommer til å få mannen med på det, han elsker slike tingJa det enkle er ofte det beste hehe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke det kommer til å få mannen med på det, han elsker slike tingJa det enkle er ofte det beste hehe![]()
Ja det enkle er ofte det beste hehe![]()
Tror ikke det kommer til å få mannen med på det, han elsker slike ting![]()
Kanskje det blir lillestrøm her og...hehe
Har ikle tenkt til å gå over![]()
Hva skal du ikke på overtid? Jeg er vel en av de som syntes lillebror kan vente om ikke han har tenkt til å være tidlig ute![]()
Selvfølgelig, må jo ha med ungeneDet pleier å være ganske greit for hele familien![]()
Ja, ikke sant!Jeg er 11+4, så snart over den magiske grensa
Begynner jo å bli en stund siden forrige svangerskap, så vi er innmari spente og kan liksom ikke vente på alt som skal skje fremover. Samtidig som det er liiitt skummelt ;-) Hvor gammel er din?
utålmodigheten som skriker velhaha
Hehe jeg føler meg så "slem" når jeg mener jeg fint kan gå over og at jeg ikke har det så travelt med å få han
Men det er vel bare det at jeg ikke er mentalt klar for det ennå tenker jeg...
Er jo ikke slem for det da
Men jeg har jo gledet meg til å bli mamma siden jeg var lita selv, så har gått aaaltfor lenge på overtid allerede kjennes det ut somhehe
Det er vel en stor forskjell på oss for jeg har jo aldri ønsket meg barn egentligikke det jeg elsker frøkna og lillebror får nok akkurat samme plass. Men jeg ville aldri planlagt å få barn....
Vi kan ikke alle være likeog jeg tviler ikke på at du ikke elsker barna dine uansett hvor lite planlagt de var
Esken med mokkabønner er tom![]()
Stakkars liten.
Det er jo så godt![]()
Hehe nei det har heldigvis ikke noen sammenhengNei det ville hvert kjedelig om vi skulle hvert like
![]()
Jeg fant sjokoladelinser og bringebær drops i skapet før i dagHadde helt glemt at jeg hadde denfikk i julegave av vofsen min
hehe
Det er suuupergodttror mini bøe fornøyd og
![]()
Jeg fant sjokoladelinser og bringebær drops i skapet før i dag
Hadde også glemt jeg hadde det
Jeg har en uåpnet pose potetgull nede, og litt ostepopp i skapet av den nye med amerikansksmakVeldig gøy med det man hadde glemthehe
Så at det lå en pakke med saltstenger der og![]()