Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva slags marked på Lillestrøm???Vi skal på markeder: tingvatn, midgard, bronseplassen, Sarpsborg, Hemnes, Hove og Lillestrøm. Det trur jeg var de markedene det blir i år![]()
Her også har flere av mine venninner hatt konfirmanter, mens mine ennå er i bhgn....Føler meg som en skikkelig gammel mor nå.
Her sitter jeg og tenker på dåp mens en av mine venninner fra barndommer ordner til konfirmasjon og hun er til og med yngre enn meg..
Hehe...kjenner følelsenFøler meg som en skikkelig gammel mor nå.
Her sitter jeg og tenker på dåp mens en av mine venninner fra barndommer ordner til konfirmasjon og hun er til og med yngre enn meg..
Da er det jo flott at dere kan gjøre dagen hennes litt bedreJahun trenger det. Veldig nedfor om dagen
Her også har flere av mine venninner hatt konfirmanter, mens mine ennå er i bhgn....
Akkurat sånn var det her og.Har det sånn her ognevøen min er veldig fornøyd med å endelig få et søskenbarn da, selv om det blir 13 år imellom
![]()
Veldig godt poeng, og lyter det gjør jegHehe...kjenner følelsen
Men så kan jo vi kose oss med små barn, det kan ikke hun![]()
Mannen min var 21 år når han fikk en søster. Riktignok en halvsøster, men likevel en søster..Akkurat sånn var det her og.
Men plutselig var han 16 og fikk en lillebror... Det var ikke like kult ( til å begynne med)
Akkurat sånn var det her og.
Men plutselig var han 16 og fikk en lillebror... Det var ikke like kult ( til å begynne med)
Det har jeg ikke hørt om. Må sjekkes utVikingmarked er det snakk om![]()
Høres morsomt ut, kanskje jeg skal ta en turVikingmarked er det snakk om![]()
Det har jeg ikke hørt om. Må sjekkes ut![]()
Høres morsomt ut, kanskje jeg skal ta en tur![]()
Får jo ikke gjort noe med det, men tror ikke jeg hadde syns det var noe ålright asa...Mannen min var 21 år når han fikk en søster. Riktignok en halvsøster, men likevel en søster..
Så det skulle være 4.-6. september i LillestrømJa det er veldig artigskal se om jeg husker å poste en påminnelses tråd når det nærmer seg
![]()
Tror mannen min egentlig syntes det var helt toppFår jo ikke gjort noe med det, men tror ikke jeg hadde syns det var noe ålright asa...
Så det skulle være 4.-6. september i Lillestrøm![]()
Googlet bare "vikingemarked Lillestrøm" og fant detSe der ja, du har funnet det ja![]()
Googlet bare "vikingemarked Lillestrøm" og fant det![]()