Skravletråd :)

Hva skal du ikke på overtid? Jeg er vel en av de som syntes lillebror kan vente om ikke han har tenkt til å være tidlig ute :P

utålmodigheten som skriker vel:p haha

Ja, ikke sant! :) Jeg er 11+4, så snart over den magiske grensa:) Begynner jo å bli en stund siden forrige svangerskap, så vi er innmari spente og kan liksom ikke vente på alt som skal skje fremover. Samtidig som det er liiitt skummelt ;-) Hvor gammel er din?

Så gøy! Godt når man kommer over den magiske grensa :) Det skjønner jeg godt, årene går jo så fort, og man glemmer kanskje litt fort om hvordan ting var. Og så er jo alle svangerskap forskjellige, så det vil jo uansett være nytt og spennende uansett hvor mange ganger man har vært igjennom det ;) Jeg har en gutt som blir 4 år i august og jenta vår blir 3 mnd på fredag :)

utålmodigheten som skriker vel:p haha

Hehe jeg føler meg så "slem" når jeg mener jeg fint kan gå over og at jeg ikke har det så travelt med å få han :P

Men det er vel bare det at jeg ikke er mentalt klar for det ennå tenker jeg...

Hehe jeg føler meg så "slem" når jeg mener jeg fint kan gå over og at jeg ikke har det så travelt med å få han :P

Men det er vel bare det at jeg ikke er mentalt klar for det ennå tenker jeg...

Er jo ikke slem for det da;)
Men jeg har jo gledet meg til å bli mamma siden jeg var lita selv, så har gått aaaltfor lenge på overtid allerede kjennes det ut som:p hehe

Er jo ikke slem for det da;)
Men jeg har jo gledet meg til å bli mamma siden jeg var lita selv, så har gått aaaltfor lenge på overtid allerede kjennes det ut som:p hehe

Det er vel en stor forskjell på oss for jeg har jo aldri ønsket meg barn egentlig :P ikke det jeg elsker frøkna og lillebror får nok akkurat samme plass. Men jeg ville aldri planlagt å få barn....

Det er vel en stor forskjell på oss for jeg har jo aldri ønsket meg barn egentlig :P ikke det jeg elsker frøkna og lillebror får nok akkurat samme plass. Men jeg ville aldri planlagt å få barn....

Vi kan ikke alle være like;) og jeg tviler ikke på at du elsker barna dine uansett hvor lite planlagt de var

Last edited:
Esken med mokkabønner er tom:(

Vi kan ikke alle være like;) og jeg tviler ikke på at du ikke elsker barna dine uansett hvor lite planlagt de var

Hehe nei det har heldigvis ikke noen sammenheng :) Nei det ville hvert kjedelig om vi skulle hvert like :P

Hehe nei det har heldigvis ikke noen sammenheng :) Nei det ville hvert kjedelig om vi skulle hvert like :P

Det lurte seg inn en "ikke" for mye:o det var ikke meninga;)

Back
Topp