Mm! Det er godtHei snuppa!
Jeg skal spise kyllingkebab nå![]()
Vi har spist kylling-grateng
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mm! Det er godtHei snuppa!
Jeg skal spise kyllingkebab nå![]()
Ja tålmodighet er braMen at hun er ekstremt treg ja, det er hun
![]()
Hahatenker på deg da hver gang jeg spise kyllinghahahaha
Hehe..Veldig mye. Hadde mannen latt meg hadde vi nok hatt det til middag hver eneste dag![]()
Kylling grateng, det har jeg ikke smakt.Mm! Det er godt
Vi har spist kylling-grateng![]()
Det har jeg aldri prøvd, men er ikke noe glad i karri heller daHehe..
Hver dag hadde blitt litt for mye for meg.
Gleder meg til i morgen.
Skal ha Bangalore kylling curry![]()
Ikke karri, men curry.Det har jeg aldri prøvd, men er ikke noe glad i karri heller da![]()
Trodde curry var karri jeg. HahaIkke karri, men curry.
Er med kokosmelk, koriander, grønn chili +++. Inneholder ikke noe karri
Indisk![]()
Tja, lager den litt på egen følelse, egentligKylling grateng, det har jeg ikke smakt.
Har du oppskrift?
Curry betyr bare "krydder-blanding", karri har samme stamme da det er en krydderblanding, men en curry må ikke ha karri..Trodde curry var karri jeg. HahaDa må jeg jo teste det ut
![]()
Husker jeg prøvde karrigryte en gang. Var helt grusomtCurry betyr bare "krydder-blanding", karri har samme stamme da det er en krydderblanding, men en curry må ikke ha karri..
Mmm..Tja, lager den litt på egen følelse, egentligmen jeg tar en ildfast form og har i blomkål og brokkolibuketter. Steker kylling i biter og litt bacon og har dette oppi formen. Koker makaroni og en eller annen kyllingsaus og heller over. Ost på toppen, 20 minutter i ovnen på 225 grader. Smask!
Tja, lager den litt på egen følelse, egentligmen jeg tar en ildfast form og har i blomkål og brokkolibuketter. Steker kylling i biter og litt bacon og har dette oppi formen. Koker makaroni og en eller annen kyllingsaus og heller over. Ost på toppen, 20 minutter i ovnen på 225 grader. Smask!
Ikke så veldig glad i karri jeg heller..Husker jeg prøvde karrigryte en gang. Var helt grusomt![]()
Ja, det kan virkelig anbefalesMmm..
Det må jeg bare prøve![]()
Det syns jeg du skalDet hørtes godt utLurer på om jeg må prøve en dag
![]()
har ikke blitt så ofte i det sisteHahaDa håper jeg du spiser det ofte
![]()
Litt bedre enn igår ihvertfallSkjer det noe spennende der da?
Må bare huske det neste gang jeg skriver middagsliste.Ja, det kan virkelig anbefales![]()