Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det gjør jegstår du å titter på fly? må jo friste å bare sette seg på ett å fly til varmere strøk![]()
Da håper jeg du tenker på meg utenom kyllingen ogsåhar ikke blitt så ofte i det siste![]()
Det skulle det ikke så mye til etter hva jeg forstod før i dagLitt bedre enn igår ihvertfall![]()
Er bare en vanesakTror aldri jeg ville klart nattevakter..
Vært på trening, restaurant, skoshopping og frisør, så forumaction har det ikke blitt så mye avEr det noe action her i dag?
Regner vel egentlig med det siden det er "siste innspurt" nå.![]()
Haha...går strålende idag!!Hvordan går d på jobb, adrenalinjunkie?![]()
Høres ut som en god planLurer på om jeg skal lage det i helgen![]()
Virkelig hårreisende altså...Jeg er sjokkert over hva min ellers så dydige hode klarte å vri det til![]()
Vært på trening, restaurant, skoshopping og frisør, så forumaction har det ikke blitt så mye av![]()
Jeg pleier å kjøpe en krydret saus eller så krydrer jeg kyllingkjøttet litt. Har en sånn grillmiks med masse forskjellige urter.Må bare huske det neste gang jeg skriver middagsliste.
Har de noe krydder i?
Oi, ja da har dere det nok som plommen i eggetJa det er detOg siden jeg er eneste jenta og frøkna eneste barnebarnet så får man vel noen fordeler
![]()
Ble litt travelt til slutt ja. Mannen er jo håpløs på skoshopping. Måtte innom 6 plasser for å finne dresskoHørtes travelt ut.Jeg har vel egentlig bare lagt på sofaen hele dagen jeg, så har hatt nok av tid til skravling, men har vist glemt det litt bort. Er ikke på listen lenger en gang.
![]()
Tja, har absolutt sett verre aktivitetEr det noe action her i dag?
Regner vel egentlig med det siden det er "siste innspurt" nå.![]()
Skulle ikke det, neiDet skulle det ikke så mye til etter hva jeg forstod før i dag
hahaha du bare lurer på hva som ligger i koffertene dems duJa det gjør jeg
Tenker ikke på det engangen haug av mennesker som trasker forbi, tenker ikke over at jeg er på flyplass
![]()
Selvfølgelighahaha du bare lurer på hva som ligger i koffertene dems du![]()
Det gjør jeg jo da!!! HVordan behandler DPO land deg forresten?Da håper jeg du tenker på meg utenom kyllingen også![]()
Haha...går strålende idag!!![]()
Haha, såpass! Min er så vanskelig å få med på sånt. Han liker å shoppe til seg selv da, men blir helt manisk nesten hvis han må være med megBle litt travelt til slutt ja. Mannen er jo håpløs på skoshopping. Måtte innom 6 plasser for å finne dressko![]()