Skravletråd :)

Veldig lite:p
Ligger på sofaen og sovner nesten igjen. Sååå trøtt i dag:eek:
Misunnelig.
Kunne godt tenke meg å gjøre det samme, men må straks avgårde for å hente mann og barn

Kanskje du får lagt deg tidlig i kveld:)
Skulle ha laget middag her, men ble så akutt trøtt også vet jeg ikke om mannen skal på trening eller skru på bilen min...
Hver så snill ikke si "legge seg tidlig", hver gang noen sier det ender vi opp med å komme så alt for sent i seng :P
Jeg har allerede laget middag.
Skal bare varme opp igjen og sette over ris når vi kommer tilbake

Sovna litt jeg, så lufta jeg pelsdyret før jeg havna på sofaen igjen. Vet ikke om mannen skal på trening, så venter med middagen.

Så bra du endelig fikk deg noen klær selv da:) jeg har handla truser i dag:D
Greit med noen uten hull:p

Frista å sovne litt her og :p
Alt er slitsomt idag egentlig..
Årh..truser ja, det skulle jeg og hatt :p
Greit med nytt av og til ;)

Hver så snill ikke si "legge seg tidlig", hver gang noen sier det ender vi opp med å komme så alt for sent i seng :P
Jeg har allerede laget middag.
Skal bare varme opp igjen og sette over ris når vi kommer tilbake

Unnskyld...:p hehe
Noen forslag til hva jeg kan gjøre med indrefileten min eller? :) mannen skal på trening, så jeg fikser vel kanskje noe mens han er der:)

Frista å sovne litt her og :p
Alt er slitsomt idag egentlig..
Årh..truser ja, det skulle jeg og hatt :p
Greit med nytt av og til ;)

Veldig greit. Og jeg kan ikke huske sist jeg kjøpte nye truser, så drt var på tide.
Også fant jeg selvfølgelig en heldress (bomull) til mini da. Med Bamse på:D

Noen forslag til hva jeg kan gjøre med indrefileten min eller? :) mannen skal på trening, så jeg fikser vel kanskje noe mens han er der:)

Veldig greit. Og jeg kan ikke huske sist jeg kjøpte nye truser, så drt var på tide.

Husker ikke sist jeg kjøpte nye heller... Omg :p

Indrefile av storfe eller svin?
I biter eller hel?

Skal til å spise middag, men skal se om jeg får tid til å svare etterpå

Husker ikke sist jeg kjøpte nye heller... Omg :p

Dyreste trusene jeg har kjøpt tror jeg, men de virket veldig gode da. Så får vi se om kvaliteten er deretter og.
Sjekket ut ammebh og, men tror ikke jeg gidder å bruke 700,- på en bh altså:p

Planen var jo å skrive hva det var da...hehe:p det er hel indrefilet av svin:)

Kos deg med middagen din, så skal jeg rydde ut av oppvaskmaskinen mens jeg prøver å tenke litt:)
Jeg ville bare krydret med salt og pepper, brunet den i pannen og satt den i ovnen på 125 grader med steketermometer til 65-70 grader (vel egentlig bare til 55-60 men du er gravid)..
Hvile i 10 minutter og dele opp

Jeg ville bare krydret med salt og pepper, brunet den i pannen og satt den i ovnen på 125 grader med steketermometer til 65-70 grader (vel egentlig bare til 55-60 men du er gravid)..
Hvile i 10 minutter og dele opp

Takk for tips:D
Hva ville du hatt som tilbehør da? :)
Vet ikke om jeg har så mye spennende egentlig men lurer litt på bare noen stekte grønnsaker egentlig:)

Back
Topp