Skravletråd :)

Hei hei :)
Jo humøret er på topp og jeg venter bare på at frøkna skal komme fra skolen så vi kan gjøre lekser, og så få kjøpe inn litt leker hu kan ha ute :)

Det er helt utrolig hva et fint vær, musikk og litt frukt kan ordne sier bare jeg :D

Hvordan står det til med deg?

Så bra at humøret er på topp! :D
Her har vi ganske kaldt og grått vær idag, så det blir nok en handletur med gubben... Var ganske tomt i kjøleskapet da jeg kom hjem igår, gitt :p

Så bra at humøret er på topp! :D
Her har vi ganske kaldt og grått vær idag, så det blir nok en handletur med gubben... Var ganske tomt i kjøleskapet da jeg kom hjem igår, gitt :p

Det var da kjedelig Vær...
Hehe ja kan være greit å få fylt det opp litt da ja ;)

Akkurat nå kjenner jeg at jeg angrer på at jeg ryddet plass til vogna i gangen. For nå har jeg rota så mye rundt at soverommet mitt er bomba med babyting og ytterklær. Så nå må jeg ta soverommet seinere i dag :p Jaja det blir vel fint til slutt hehe
Hehe..
Slik var det her også, men ble bra til slutt, da :)

Akkurat nå kjenner jeg at jeg angrer på at jeg ryddet plass til vogna i gangen. For nå har jeg rota så mye rundt at soverommet mitt er bomba med babyting og ytterklær. Så nå må jeg ta soverommet seinere i dag :P Jaja det blir vel fint til slutt hehe
Huff...greit å ha litt å gjøre da:cool:

Back
Topp