Hva står på menyen i dag?Ja men det er jo gøy med dyr![]()
Hjelpes å mett jeg er og nå har frøkna rydda vekk middagen og funnet fram desserten nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva står på menyen i dag?Ja men det er jo gøy med dyr![]()
Hjelpes å mett jeg er og nå har frøkna rydda vekk middagen og funnet fram desserten nå![]()
Hva står på menyen i dag?![]()
Flink du er på gjenbrukJa det er det, men jaggu blir det rester av dette og men det kan frøkna ha til niste og jeg lunsj i morra![]()
Ja men det er jo gøy med dyr
Ja men det er jo gøy med dyr
Så deilig med litt fred og roEldste er ute og sykler etter endelig har knekt sykle-koden før i dag, mannen er ute med frøkna etter at han har sittet inne i hele dag og endelig kan jeg sitte ned
Hvordan har dere det?
Flink du er på gjenbruk![]()
Hehe, fort gjortBle litt for meget her og
![]()
Det er en kunst å klare detJeg er veldig glad i gjenbruk og liker å bruke minst mulig penger for å få mest mulig ut av det![]()
Det er en kunst å klare det
Jeg er dårlig på sånt...![]()
Burde egentlig vært mye flinkere på det selv..Jeg er veldig glad i gjenbruk og liker å bruke minst mulig penger for å få mest mulig ut av det![]()
Nei, det smakte og da ble det litt for mange fiskekakerHaha ikke bare jeg som spiste mer enn jeg burde skjønner jeg![]()
HihiDet var en slags tapas og fruktfat til dessertJeg holder på å sprekke her jeg ligger på sofaen og frøkna spiser grønnsaker etter middagen fortsatt haha
Burde egentlig vært mye flinkere på det selv..
Nei, det smakte og da ble det litt for mange fiskekaker![]()
Flink til å spise grønnsaker og frukt duBle for mye grønt og poteter på meg da haha![]()
Hehe...mange fristelserJeg er vanligvis mye flinkere enn jeg er nå, er jo håpløst å gå i butikken som gravid syntes jeg![]()
Ja det er detHei
Nå ligger jeg og slapper av i senga til ungen. Sliten og småvondt, og ungen har endelig roet seg ned på stua etter at hun gjerne ville inn til meg. Deilig med litt fred og ro![]()
Så spennendeSånn apropos mat.
Etter tidligere massedød har jeg endelig fått fornyet urtehagen min.
Nå venter jeg bare på at det skal bli varmt nok for å kunne flytte den ut
Vis vedlegget 114374