Så gøy.Okei
Jada, guttungen stortrives. Griser, hester, hunder og høns.
Vurderer å dra på åpen gård neste helg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy.Okei
Jada, guttungen stortrives. Griser, hester, hunder og høns.
Vi har det bare her på Sunnmøre. Er utrolig godt! Må ta deg en tur og prøveDet hørtes veldig godt utHar pinnekjøtt som julemiddag jeg og, men svinemør har jeg aldri hvert borti.
Ja, veldig kjektSå gøy.
Vurderer å dra på åpen gård neste helg![]()
Ja, kjempe koselig. Prøver løpe etter hønsa og ta de![]()
Vi har det bare her på Sunnmøre. Er utrolig godt! Må ta deg en tur og prøve![]()
Hehe de er jaggu raske de hønsahusker jeg skulle ha ansvaret for stallen når eieren var på ferie og så stakk den ene hanen demmes av. Hadde det ikke hvert for de polske arbeiderne som var der hadde aldri den hanen kommet hjem igjen
![]()
Det er som en tykk pølse, men laget av svin ja. Er fantastisk godt!Jeg mistenker at svinemør kan være svinekjøtt og det spiser jeg ikkemen hva er det for noe egentlig?
Haha, godt de var der da![]()
Jeg er odelsjente og vært flere ganger dyr på beite har klart lure seg ut. Hest bl.a.Nabo som ringte vi har hesten i hagen![]()
Det er som en tykk pølse, men laget av svin ja. Er fantastisk godt!![]()
Har hvert borti noen hester som tar seg en tur, men de er lettere å få tak i enn høns haha små raske j*****
Stemmer du er jo edelsjente ja, hadde dere mye dyr på gården?
Var alltid mye dyr der, men ingen var våre da. Ble leid ut alt sammen. Kun drevet av familie av morfar når mamma var liten.
Men jeg styrte nå på og hjalp til for detJeg skjønnermen allikevel koselig med dyr da
![]()
Men jeg styrte nå på og hjalp til for detKjente alle som hadde dyr der godt
![]()
Måtte jo detHehe jeg ble ikke veldig overrasket kjenner jeg![]()
Haha, jeg er ikke veldig glad i julemiddag.. Har aldri hørt om de som spiser julemiddag utenom julaJulemiddag er ALDRI feil!![]()
Måtte jo det![]()
Spiser det når vi vil viHaha, jeg er ikke veldig glad i julemiddag.. Har aldri hørt om de som spiser julemiddag utenom jula![]()
Deilig det daSpiser det når vi vil vi![]()
Ingenting som sier dere ikke kan gjøre detSpiser det når vi vil vi![]()