Vi skal på fotballcup i dagGod morgenSol og blå himmel her i dag så tenker det blir en rusletur på meg i dag. Ellers er det lite planer..
Hva skal dere i dag da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal på fotballcup i dagGod morgenSol og blå himmel her i dag så tenker det blir en rusletur på meg i dag. Ellers er det lite planer..
Hva skal dere i dag da?
Vi skal på fotballcup i dag
Hihi...kan jo virke sånnGod morgen
Akkurat våknet og tror den personen som skulle vekke meg kl 10 har glemt det![]()
Har planer om det.Hihi...kan jo virke sånn
Håper du får en strålende dag![]()
God morgen til deg også.God morgen jenter!!!
Vet ikke ennå.God morgen til deg også.
Planer for dagen?
Hva skal dere ha til middag idag?
Her blir det kjøttkaker![]()
Her blir det rester fra julemiddagen i gårHva skal dere ha til middag idag?
Høres veldig lurt og godt utFrøkna spiste tidlig middag hos bestemoren så jeg tenkte å lage noe tapas greier til kvelden da jeg har mye i kjøleskapet som må brukes hehe
Hihi...jula varer helt til påskeHer blir det rester fra julemiddagen i går![]()
Høres veldig lurt og godt ut![]()
Taco her i dagHva skal dere ha til middag idag?
Nei for hun ville sove hos bestemoren sin, så hun fikk karet seg på badet og spist frokost ved kl 13 og så dro hunjaja det er vel sånn der er når de blir store hehe
Så jeg har holdt litt på med håndarbeid men nå kjeder jeg meg og lurer på om jeg bare skal prøve å sove snart
Hatt en fin dag du da?
Det kan jeg absolutt forståBæresele er veldig praktisk, men etter mer eller mindre ha båret gutten i 3 timer er jeg sliten..
Sikkert god trim, daDet kan jeg absolutt forstå