Her er det rosmarin, timian, dill, oregano, basilikum og kruspersilleSå spennende
Hva har du oppi der??
Trenger også bladpersille, estragon og koriander men det hadde dem ikke på Plantasjen så det får jeg kjøpe inn senere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det rosmarin, timian, dill, oregano, basilikum og kruspersilleSå spennende
Hva har du oppi der??
Flink til å spise grønnsaker og frukt du![]()
Egentlig ja, elsker frukt og grønt. Men har hatt litt problemer med grønnsaker i svangerskapet men ser ut som om det retter seg litt nå![]()
Sånn apropos mat.
Etter tidligere massedød har jeg endelig fått fornyet urtehagen min.
Nå venter jeg bare på at det skal bli varmt nok for å kunne flytte den ut
Vis vedlegget 114374
Hehe...mange fristelser![]()
Ahhh...pga kvalme?
Snart robinson![]()
Så deilig daJa det er dether fikk jeg tatt husvasken i dag
![]()
Så flott. Mine dør alltidSånn apropos mat.
Etter tidligere massedød har jeg endelig fått fornyet urtehagen min.
Nå venter jeg bare på at det skal bli varmt nok for å kunne flytte den ut
Vis vedlegget 114374
Som jeg skrev, fornyet i dag etter massedødSå flott. Mine dør alltid![]()
Ja hun spiser veldig godtSå deilig dalille snupp sover og spiser godt?
SkjønnerJa mye pga kvalme og noe pga endret smakssans haha
Det står på i bakgrunnen her, men nyter sola som er ute og en alkoholfri øl nå![]()
Skjønner![]()
Høres herlig ut![]()
Det har jeg vært veldig plaget med i uken som gikk.Det var veldig godt, men må si suget etter en røyk meldte seg nå da![]()
Det har jeg vært veldig plaget med i uken som gikk.
Ikke noe problem mens jeg gikk gravid, men nå derimot etter så mang måneder kommer det..
Ganske sliten jeg også, men det er egentlig litt deilig ogsåUtslitt.no!
Blir godt å finne senga si senere
Sånn sett hadde jeg det litt lettere.Jeg syntes det er værre nå som jeg er gravid enn før jeg oppdaget at jeg var gravid. Sluttet 1,5 mnd før jeg oppdaget det... og det at det er typisk sånt Vær som jeg har pleid å sitte ute å røyke i hjelper lite når man er sykemeldt og hjemme hele dagen...
Så flink du er og ikke minst grønne fingreHer er det rosmarin, timian, dill, oregano, basilikum og kruspersille
Trenger også bladpersille, estragon og koriander men det hadde dem ikke på Plantasjen så det får jeg kjøpe inn senere
Hehe...ja, det er som regel sånnUff ja alt for mye, eller at lystene er helt annerledes når man skal lage mat enn når man handla mat haha