Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveld!
Her er vi hjemme fra småbarns svømming, skal amme litt og så over til mamma for middag![]()
Så kjipt å streve med kiloene
Jeg tok et oppgjør med meg selv for et år siden...har aldri vært overvektig, men jeg trivdes ikke
Begynte å trene nesten daglig og kuttet ut snop i ukedagene....gikk ned 10 kg og nå klarer jeg å holde meg her![]()
Hvor er du?Det er ille å si det. Men nå vil jeg faktisk hjem!![]()
på jobb. men er så sliten i føttene. å det er ingenfolk i byen så butikken er DØD.Hvor er du?
Så utrolig kjedelig.på jobb. men er så sliten i føttene. å det er ingenfolk i byen så butikken er DØD.
Mye å gjøre så tiden har i grunn gått fort idagHøres kjedelig ut
Hvor lenge jobber du i dag da?
ja absolutt... Også kjenner jeg det så godt i føttene... gleder meg til å legge meg til i sofaen hjemme!Så utrolig kjedelig.
Er nesten bedre å ha litt for mye å gjøre enn litt for lite å gjøre på jobb
God kveldGod kveld!
Her er vi hjemme fra småbarns svømming, skal amme litt og så over til mamma for middag![]()
Lang vakt idag?!Det er ille å si det. Men nå vil jeg faktisk hjem!![]()
Hørtes deilig ut!Var d koselig på svømming? Her står mannen og griller. Jeg gleder meg til middag!![]()
nei egentlig ikke.. 14-20Lang vakt idag?!![]()
Jamen så kanjeg ikke slippe for mye, for da går kanskje Therese også forbi..Så du må altså holde tilbake litt slik at hun får klatret 2 plasser
Det vil jeg også, men har holdt på i 1,5 år nå og gått ned 8 kg... Mangler 20 til, hersens pcos som gjør det så vanseklig.Jeg vil bli tynn igjen!! Eller, ikke nødvendigvis tynn, men vil ha tilbake kroppen min.. Etter første fødsel var jeg så fin. Kroppen kom tilbake på null komma niks.
Så ble jeg syk, og måtte ta masse forskjellige medisiner, og vips esa jeg ut med 30 kg ekstra. Har 18 igjen å få unna nå ( er i null etter fødselen).
Kunne man ikke bare knipset og så var alt tilbake til sånn som d var..![]()
Mye å gjøre så tiden har i grunn gått fort idag
Slutter egentlig kl1930...men går snart![]()
Ble de gode da?Lagde sukkerfrie vafler til kvelds, fikk plass til 2 og holder på å sprekke hehe![]()
Det vil jeg også, men har holdt på i 1,5 år nå og gått ned 8 kg... Mangler 20 til, hersens pcos som gjør det så vanseklig.
Hørtes deilig ut!
Er deilig å ha litt alene tid med eldste hvertfall![]()