AkkuratMeg og ei venninne har hvert noen turer der![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
AkkuratMeg og ei venninne har hvert noen turer der![]()
Akkuratsånn kjent, ja...Hoho
![]()
Skravles i øst og vest herGod dag, i dag skravles det både her og der ser jeg.
Ja er det jeg vet, jeg skaljo ikke skrave så mye, men litt redd jeg mister både 3. og 4.plassen om jeg ikke skravler i det hele tatt fremoverSkravles i øst og vest her
Nærmer seg måneds slutt vet du![]()
Du vet det er over 800 innlegg mellom deg på 3. plass og 4. plassen?Ja er det jeg vet, jeg skaljo ikke skrave så mye, men litt redd jeg mister både 3. og 4.plassen om jeg ikke skravler i det hele tatt fremover
God tur! Kos deg masseNei, nå reiser vi på tur![]()
Ja jeg vet selvsagt det,en mirell skal ha min plass og jeg skal på 4.plass.800 innlegg er faktisk ikke mye.Du vet det er over 800 innlegg mellom deg på 3. plass og 4. plassen?
God dagGod dag, i dag skravles det både her og der ser jeg.
Haha..det må være flaut, jaEr en stund siden nå da hehe vi var litt flaue når de husket oss 10 mnd senereså vi må jo ha gjort et kjempe godt inntrykk haha
![]()
Ha en flott dag videreJippi, da ser det ut som om gutten er bedre i magen og klart å sovne.
Nå skal jeg bare en liten tur på badet, så vekke og skifte på han før jeg drar
Snakkes senere i deg![]()
Haha..det må være flaut, ja
Eller så kan du jo bli smigret![]()
Så herlig å komme hjem til nyvasket husJeg er så heldig at vaskehjelpen er hos oss, så jeg er ute og triller i sola![]()
Ikke vet jeg hva dere bedrev på denne ferjen, men noe må det ha værtVel jeg tviler på at vi klarte å gjøre et så godt inntrykk at jeg bør bli smigret haha![]()
Ikke vet jeg hva dere bedrev på denne ferjen, men noe må det ha vært![]()
Så du må altså holde tilbake litt slik at hun får klatret 2 plasserJa jeg vet selvsagt det,en mirell skal ha min plass og jeg skal på 4.plass.800 innlegg er faktisk ikke mye.
Takk.Ha en flott dag videre![]()