• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd :)

æsj ja :P Nei.. Lange negler på sånne jobber er uaktuelt :P

Haha ja jeg syntes ikke det passer :P og pga stellsituasjoner har jeg heller ikke hatt ønske om å bruke bunad på jobb 17 mai. Det er ikke bare å hive den i vaskemaskina akkurat...

Haha ja jeg syntes ikke det passer :p og pga stellsituasjoner har jeg heller ikke hatt ønske om å bruke bunad på jobb 17 mai. Det er ikke bare å hive den i vaskemaskina akkurat...
nei det hadde ikke jeg gjort heller.. på generell basis.. tungt å jobbe i bunad da.

Nå i år blir det ikke bunad på meg uansett.. :P
Høygravid i bunad føler jeg ikke er en god kombinasjon :P

nei det hadde ikke jeg gjort heller.. på generell basis.. tungt å jobbe i bunad da.

Nå i år blir det ikke bunad på meg uansett.. :P
Høygravid i bunad føler jeg ikke er en god kombinasjon :P

Det er det og..

Nei min må henge i skapet i år da jeg ikke får den på med den magen :P

Det er det og..

Nei min må henge i skapet i år da jeg ikke får den på med den magen :p
Min skal nok ut å lufte seg likevel :P Kusinen min er super gira på å låne den i år. Hun har ikke sin egen.
Så da jeg sa at jeg var gravid igjen og at jeg hadde termin i juni hørte jeg bare.
"DIBS PÅ BUNADEN!!!"

Min skal nok ut å lufte seg likevel :P Kusinen min er super gira på å låne den i år. Hun har ikke sin egen.
Så da jeg sa at jeg var gravid igjen og at jeg hadde termin i juni hørte jeg bare.
"DIBS PÅ BUNADEN!!!"

Haha men det er jo greit :) min må.nok vente og så håper jeg at jeg kommer inn i den til høsten når det blir dåp :P

Haha men det er jo greit :) min må.nok vente og så håper jeg at jeg kommer inn i den til høsten når det blir dåp :p
hehe samme her. Hadde ikke noe problem da jeg fikk Vesla. Men da hadde jeg bare bunaden i kirken. vanskelig å amme i bunad :P hahahaha

hehe samme her. Hadde ikke noe problem da jeg fikk Vesla. Men da hadde jeg bare bunaden i kirken. vanskelig å amme i bunad :P hahahaha

Jeg hadde ikke noe problem til dåpen te frøkna heller, men hu var 7 mnd når hu ble døpt :P jeg er ikke sikker på at neste blir så stor før han skal døpes :P

Back
Topp