æsj jaÅja virkeligog så deilig når du oppdager at det da har kommet noe under neglen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
æsj jaÅja virkeligog så deilig når du oppdager at det da har kommet noe under neglen
![]()
Helt klart upraktiskJepp og det er så kjedelig, hvertfall når man da egentlig har litt dårlig tid eller ikke kan snu ryggen til det man holder på med![]()
Hihi...da får du ta Oslobåten isteden tror jegJepp og da kan det hende jeg velger en annen båt om jeg skal til Danmark hahajeg har nemlig nok arr etter å ha blitt klora på jobb
![]()
æsj jaNei.. Lange negler på sånne jobber er uaktuelt
![]()
Hihi...da får du ta Oslobåten isteden tror jeg![]()
Sjokolade kan være greit å ha jaJa de gjør nok det hehe
Kos dere masse
Her er planen litt husarbeid i dag, må bare samle litt krefter først hehe
Høres ut som en grei dagGod morgen
Her er det nye negler og jobb på planen![]()
Sjokolade er et must!![]()
Så deiligGod morgen.
Ligger i sengen fremdeles og vurderer å stå opp.
Har planer om å skifte dekk på bilen og dra på Ikea og prøvesitte denne sofaen etterpå.
nei det hadde ikke jeg gjort heller.. på generell basis.. tungt å jobbe i bunad da.Haha ja jeg syntes ikke det passerog pga stellsituasjoner har jeg heller ikke hatt ønske om å bruke bunad på jobb 17 mai. Det er ikke bare å hive den i vaskemaskina akkurat...
nei det hadde ikke jeg gjort heller.. på generell basis.. tungt å jobbe i bunad da.
Nå i år blir det ikke bunad på meg uansett..![]()
Høygravid i bunad føler jeg ikke er en god kombinasjon![]()
Min skal nok ut å lufte seg likevelDet er det og..
Nei min må henge i skapet i år da jeg ikke får den på med den magen![]()
Greit å ha et eller annet på agendaenJa skal vel ikke klage![]()
Min skal nok ut å lufte seg likevelKusinen min er super gira på å låne den i år. Hun har ikke sin egen.
Så da jeg sa at jeg var gravid igjen og at jeg hadde termin i juni hørte jeg bare.
"DIBS PÅ BUNADEN!!!"
Greit å ha et eller annet på agendaen![]()
Hahah ja han kjørte i ny bil!
Ikke tid til å betale regninger var virkelig unnskyldningen sin det
hehe samme her. Hadde ikke noe problem da jeg fikk Vesla. Men da hadde jeg bare bunaden i kirken. vanskelig å amme i bunadHaha men det er jo greitmin må.nok vente og så håper jeg at jeg kommer inn i den til høsten når det blir dåp
![]()
Ja det er deilig men jeg angrer hver gangDet er det selv om jeg nå kjenner at en dag uten å skulle gjøre noe annet enn å ligge på sofaen hadde hvert fantastisk![]()
hehe samme her. Hadde ikke noe problem da jeg fikk Vesla. Men da hadde jeg bare bunaden i kirken. vanskelig å amme i bunadhahahaha