God morgen jenter
her ligger jeg med mini på brystet etter en litt slitsom natt
Planer for dagen ?
Planer for dagen ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Få Vesla i bhg og G på jobb.. så skal jeg jobbe fra 12-20 i dag!God morgen jenterher ligger jeg med mini på brystet etter en litt slitsom natt
Planer for dagen ?
Lykke til ! Det var lang vakt, kanskje vi kommer innom. Må bytte det nese greiene. Det viste seg at ingen apotek 1 har det inneFå Vesla i bhg og G på jobb.. så skal jeg jobbe fra 12-20 i dag!
ikke for megvar bare i veien når jeg hadde det og jobbet i bhg
følte at jeg "klorte" barna hele tiden
![]()
Drit i samvittighet og tenk på deg selvJa det gjør det, men nå roer det seg litt ned da håper jeg. Men får så dårlig samvittighet over alt jeg skulle ha gjort![]()
Hørtes bra utsyntes det er så fint med slike stelte negler men det er nok litt upraktisk for min del
![]()
Hadde ikke gjort det for meg hellerÅ joda for noen gjør det visst detIkke for meg da..
God morgen jenterher ligger jeg med mini på brystet etter en litt slitsom natt
![]()
Planer for dagen ?
God morgenGod morgen jenterher ligger jeg med mini på brystet etter en litt slitsom natt
![]()
Planer for dagen ?
Drit i samvittighet og tenk på deg selv
Flott med negler, jamen kan ikke ha de så lange pga jobben
![]()
ja ikke sant det er noe med det..Nå jobber ikke jeg med barn, men med voksne mennesker med utviklingshemning og jeg syntes det er veldig upraktisk under stell med lange negler... har på følelsen av at jeg klorer de hele tia da...
ja ikke sant det er noe med det..
Også synes jeg det virker uhygenisk i sånne jobber. Man er jo borti mye rart.
Ja det må duHmm jeg må nok bli flinkere der trur jeg![]()
Nei du har vel heller ikke jobben hvor det passer seg med så lange negler akkurat hehe![]()
jepp.. been there done thatJa det er man og, så har jeg opplevd at hanskene går i stykker pga lange negler og det er ikke alltid like festlig under et stell![]()
Ja det må du
Hehe...kjedelig å bli anmeldt for å ha kloret de reisende![]()
jepp.. been there done thatkjempe lekkert når de stikker ut av hansketuppene
![]()
Hehe...det kan fort bokstavelig bli drittarbeid!!Ja det er man og, så har jeg opplevd at hanskene går i stykker pga lange negler og det er ikke alltid like festlig under et stell![]()
Haha....leser du det så vet du hvem det erJada![]()
"Toller anmeldt for å ha klort de reisene på danskebåten" haha![]()
Hehe...det kan fort bokstavelig bli drittarbeid!!![]()
God morgen.God morgen jenterher ligger jeg med mini på brystet etter en litt slitsom natt
![]()
Planer for dagen ?
Haha....leser du det så vet du hvem det er![]()