• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd :)

God morgen jenter :) her ligger jeg med mini på brystet etter en litt slitsom natt :)

Planer for dagen ?

God morgen jenter :) her ligger jeg med mini på brystet etter en litt slitsom natt :)

Planer for dagen ?
Få Vesla i bhg og G på jobb.. så skal jeg jobbe fra 12-20 i dag!

ikke for meg :P var bare i veien når jeg hadde det og jobbet i bhg :P følte at jeg "klorte" barna hele tiden :P

Nå jobber ikke jeg med barn, men med voksne mennesker med utviklingshemning og jeg syntes det er veldig upraktisk under stell med lange negler... har på følelsen av at jeg klorer de hele tia da...

Ja det gjør det, men nå roer det seg litt ned da håper jeg. Men får så dårlig samvittighet over alt jeg skulle ha gjort :P

Hørtes bra ut :) syntes det er så fint med slike stelte negler men det er nok litt upraktisk for min del :P
Drit i samvittighet og tenk på deg selv;)

Flott med negler, ja:D men kan ikke ha de så lange pga jobben:P

Drit i samvittighet og tenk på deg selv;)

Flott med negler, ja:D men kan ikke ha de så lange pga jobben:P

Hmm jeg må nok bli flinkere der trur jeg :P

Nei du har vel heller ikke jobben hvor det passer seg med så lange negler akkurat hehe :P

Nå jobber ikke jeg med barn, men med voksne mennesker med utviklingshemning og jeg syntes det er veldig upraktisk under stell med lange negler... har på følelsen av at jeg klorer de hele tia da...
ja ikke sant det er noe med det..
Også synes jeg det virker uhygenisk i sånne jobber. Man er jo borti mye rart.

ja ikke sant det er noe med det..
Også synes jeg det virker uhygenisk i sånne jobber. Man er jo borti mye rart.

Ja det er man og, så har jeg opplevd at hanskene går i stykker pga lange negler og det er ikke alltid like festlig under et stell :P

Back
Topp