Ja ikke sant!! hvert flink nå!Stolt av deg !Flink jente som sa nei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ikke sant!! hvert flink nå!Stolt av deg !Flink jente som sa nei
NEi skal ikke det! jeg lover... hvis jeg begynner å skravle om å jobbe likevel må dere sette meg på plass!Neinei, det må du ikke finne på!
Jeg skal fylle frysen med pizza snurrer og diverse når jeg går ut i perm.. lett å dra opp av fryseren i den tiden etter vi kommer hjem fra sykhuset.
Sjefen min sa jo i forrige uke at jeg skulle ta det som jeg følte det selv. Så jeg tror hun har forståelse for at jeg sier nei.Ja, du må passe på![]()
Når du er sykemeldt har du grunn til å ta livet med roJeg er sykemeldt nå og regner med jeg blir det frem til perm start. Jeg er jo ikke sykemeldt pga noe med svangerskapet men i går startet jeg med nedpress og nå i kveld er jeg langt ifra form. Så om dette skal fortsette så får ikke jeg laga noe å ha i frysern..
Men det er ganske praktisk å ha slike ting lett tilgjengelig i frysern og for oss som må ha melkefritt til frøkna så er det lite ferdiglaget å ty til etter fødsel og...
Det har du , du trenger å ta det med roJa ikke sant!! hvert flink nå!
Var litt for mange innlegg her så jeg har ikke fått med meg hvordan det gikk hos legen idag??Ja, du må passe på![]()
ja kjente det i dag da jeg kom hjem at jeg må ta litt mer hensyn nå.Det har du , du trenger å ta det med ro![]()
Når du er sykemeldt har du grunn til å ta livet med ro
Jeg er litt bortskjemt da. Svigers kommer fra Island så fort lillebror er født.
Å da kommer jeg vel ikke til å få lov å gjøre noe.
Jeg lover å gi deg inn hvis deg skjerNEi skal ikke det! jeg lover... hvis jeg begynner å skravle om å jobbe likevel må dere sette meg på plass!
Sjefen min sa jo i forrige uke at jeg skulle ta det som jeg følte det selv. Så jeg tror hun har forståelse for at jeg sier nei.
Hun var jo redd jeg hadde blitt satt opp på for magen vakter fremover![]()
Var litt for mange innlegg her så jeg har ikke fått med meg hvordan det gikk hos legen idag??
Da svigers reiste herfra sist var alt skittentøyvasket og brettet. kjøleskapet vasket og fylt. å huset vasket og ryddet.Det hørtes egentlig ganske deilig ut! Hvertfall når man kan få litt hjelp med praktiske ting
Jeg har ei venninne som vil komme i forbindelse med fødsel men det orker jeg virkelig for det hu ser på som reint og ryddig er sånn jeg har det når jeg tenker at nå kan ikke husarbeidet vente lenger... jeg er veldig glad i henne, men jeg har nok med 2 barn og vil ikke ha gjester da![]()
det tviler jeg ikke på.Jeg lover å gi deg inn hvis deg skjer![]()
ja.. Hun vil gjerne at jeg skal være der til permisjonen starter. Så hun vil heller at jeg skal ta det etter som jeg føler meg. I stedet for å slite meg ut til en sykemelding.Greit hu sier det da
Så må du bare kjenne etter selv![]()
Da svigers reiste herfra sist var alt skittentøyvasket og brettet. kjøleskapet vasket og fylt. å huset vasket og ryddet.
Av de 5 dagene de var har laget jeg middag EN dag.
hver gang jeg prøver å gjøre noe blir jeg bare dyttet tilbake i sofaen..![]()
ja.. Hun vil gjerne at jeg skal være der til permisjonen starter. Så hun vil heller at jeg skal ta det etter som jeg føler meg. I stedet for å slite meg ut til en sykemelding.
God sjefja.. Hun vil gjerne at jeg skal være der til permisjonen starter. Så hun vil heller at jeg skal ta det etter som jeg føler meg. I stedet for å slite meg ut til en sykemelding.
Er ikke det fint da?det tviler jeg ikke på.Er det noen jeg får høre det fra så er det dere
![]()