Skravletråd :)

Sånn er farmor også!
stort sett hele familien. Inkludert samboeren min..
Men denne gangen måtte jeg faktisk si stopp.. Jeg innser selv at jeg trenger å gire ned hvis jeg skal holde ut de siste 4 ukene på jobb.
Ta hensyn til deg selv og magen din.
Og den lille.

Jeg et gift med en av samme slaget. Han har høyt blodtrykk som jeg av og til minner ham på...Han jobber rundt om det trengs, ca. Og nåværende jobb utnytter det. Ulønnet overtid.

Ta hensyn til deg selv og magen din.
Og den lille.

Jeg et gift med en av samme slaget. Han har høyt blodtrykk som jeg av og til minner ham på...Han jobber rundt om det trengs, ca. Og nåværende jobb utnytter det. Ulønnet overtid.
samme her.. samboeren min endte opp med og jobbe nyttårsaften fordi alle de som IKKE hadde barn og familie skulle på fylla.. Mannen hadde ikke hjerte til å si nei..

Nå synes jeg dere skal være stolt av meg.. For det er jeg!
Har jobbet masse og hvert en del sliten som noen av dere vet.
Nå ringte de fra jobben og lurte på om jeg kunne jobbe på lørdagen.
Den eneste lørdagen jeg har fri denne måneden...

JEG SA NEI!!!! *stolt*
Den satt LANGT inne.. Men jeg klarte det!!!
Hurra, så flink du er:D
Ikke lett å si nei alltid;)

travel den også :P
jobbet til 16, hentet vesla i bhg, hentet mannen på jobb. nå er jeg hjemme å har lagt meg til i sofaen :P
blir latmanns"middag" i dag. Frossenpizza.. orker ikke rigge i stand noe mer enn det :P

Skjønner jeg godt, skulle jeg ha laget noe hadde det blitt pølse i brød tenker jeg :P

Er lenge siden vi har hatt det også,så har ikke dårlig samvittighet for det.

Det er lov til å ta det enkelt noen ganger uten å ha dårlig samvittighet :)

Selv er jeg sykemeldt nå men trur jaggu det blir mye enkelt nå fremover allikevel...

Nå synes jeg dere skal være stolt av meg.. For det er jeg!
Har jobbet masse og hvert en del sliten som noen av dere vet.
Nå ringte de fra jobben og lurte på om jeg kunne jobbe på lørdagen.
Den eneste lørdagen jeg har fri denne måneden...

JEG SA NEI!!!! *stolt*
Den satt LANGT inne.. Men jeg klarte det!!!
Stolt av deg !Flink jente som sa nei

Det er lov til å ta det enkelt noen ganger uten å ha dårlig samvittighet :)

Selv er jeg sykemeldt nå men trur jaggu det blir mye enkelt nå fremover allikevel...
Jeg skal fylle frysen med pizza snurrer og diverse når jeg går ut i perm.. lett å dra opp av fryseren i den tiden etter vi kommer hjem fra sykhuset.

Back
Topp