Hørtes helt greit uthvert på jobb i 16.. så hentet vesla i bhg. mannen på jobb. nå ligger jeg å slapper av på sofaen med BV på laptopen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes helt greit uthvert på jobb i 16.. så hentet vesla i bhg. mannen på jobb. nå ligger jeg å slapper av på sofaen med BV på laptopen![]()
nei det jeg innser jeg også.. Skal tross alt holde ut på jobb i 4 uker til.Må ikke slites helt ut![]()
Ta hensyn til deg selv og magen din.Sånn er farmor også!
stort sett hele familien. Inkludert samboeren min..
Men denne gangen måtte jeg faktisk si stopp.. Jeg innser selv at jeg trenger å gire ned hvis jeg skal holde ut de siste 4 ukene på jobb.
ja ikke sant... grandis til middag i dagHørtes helt greit ut![]()
Det lønner seg nok om du ikke vil fortolle dablæ, da skal jeg holde meg til 6000 kr grensen da
samme her.. samboeren min endte opp med og jobbe nyttårsaften fordi alle de som IKKE hadde barn og familie skulle på fylla.. Mannen hadde ikke hjerte til å si nei..Ta hensyn til deg selv og magen din.
Og den lille.
Jeg et gift med en av samme slaget. Han har høyt blodtrykk som jeg av og til minner ham på...Han jobber rundt om det trengs, ca. Og nåværende jobb utnytter det. Ulønnet overtid.
All grunn til å være dettakk takk... er stolt nå![]()
Hurra, så flink du erNå synes jeg dere skal være stolt av meg.. For det er jeg!
Har jobbet masse og hvert en del sliten som noen av dere vet.
Nå ringte de fra jobben og lurte på om jeg kunne jobbe på lørdagen.
Den eneste lørdagen jeg har fri denne måneden...
JEG SA NEI!!!! *stolt*
Den satt LANGT inne.. Men jeg klarte det!!!
travel den også
jobbet til 16, hentet vesla i bhg, hentet mannen på jobb. nå er jeg hjemme å har lagt meg til i sofaen![]()
blir latmanns"middag" i dag. Frossenpizza.. orker ikke rigge i stand noe mer enn det![]()
kjenner samvittigheten gnager. MEN skal ikke gi etter!All grunn til å være det![]()
Hehe...enkelt og greitja ikke sant... grandis til middag i daglett og greit!
hahaha.. like greit det ogsåSkjønner jeg godt, skulle jeg ha laget noe hadde det blitt pølse i brød tenker jeg![]()
Er lenge siden vi har hatt det også,så har ikke dårlig samvittighet for det.Hehe...enkelt og greit![]()
takker og bukker.. kjenner stolthet over å klare det!Hurra, så flink du er
Ikke lett å si nei alltid![]()
Er lenge siden vi har hatt det også,så har ikke dårlig samvittighet for det.
Er nok det jaDa er det rimeligere å holde seg unner, ja
Stolt av deg !Flink jente som sa neiNå synes jeg dere skal være stolt av meg.. For det er jeg!
Har jobbet masse og hvert en del sliten som noen av dere vet.
Nå ringte de fra jobben og lurte på om jeg kunne jobbe på lørdagen.
Den eneste lørdagen jeg har fri denne måneden...
JEG SA NEI!!!! *stolt*
Den satt LANGT inne.. Men jeg klarte det!!!
Neinei, det må du ikke finne på!kjenner samvittigheten gnager. MEN skal ikke gi etter!
Jeg skal fylle frysen med pizza snurrer og diverse når jeg går ut i perm.. lett å dra opp av fryseren i den tiden etter vi kommer hjem fra sykhuset.Det er lov til å ta det enkelt noen ganger uten å ha dårlig samvittighet
Selv er jeg sykemeldt nå men trur jaggu det blir mye enkelt nå fremover allikevel...
nei det jeg innser jeg også.. Skal tross alt holde ut på jobb i 4 uker til.